به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۱۲۹۰۲۵

اسکات از ساخت گلادیاتور 2 می‌گوید

گروه فرهنگي: ریدلی اسکات تا به حال بارها درباره‌ی احتمال ساخت دنباله‌ای بر فیلم گلادیاتور صحبت کرده است. این کارگردان و تهیه کننده قبلاً گفته بود که نه تنها دوست دارد گلادیاتور ۲ را بسازد، بلکه آن را با حضور شخصیت اصلی‌اش یعنی ماکسیموس(راسل کرو) خواهد ساخت و خبری از فیلمی با محوریت یکی از شخصیت‌های فرعی مثل کاراکتر دی‌جیمون هونسو نیست. به نظر می‌رسد اسکات راهی برای بازگرداندن ماکسیموس دارد. اما با توجه به اینکه کاراکتر ماکسیموس در انتهای فیلم می‌میرد، به نظر مشکل می‌توان راهی برای زنده کردنش پیدا کرد.
اسکات از ساخت گلادیاتور 2 می‌گوید
ریدلی اسکات به تازگی افشا کرد که دقیقاً چه برنامه‌ای برای زنده کردن کاراکتر راسل کرو دارد تا حضور ماکسیموس را در قسمت دوم قطعی کند: «من می‌توانم او را برگردانم. می‌دانم چطور برش گردانم. از جسد یک جنگجوی در حال مرگ به عنوان پورتالی استفاده خواهم کرد که می‌تواند کسی را از مرگ به زندگی بیاورد.»پس کارگردان بریتانیایی تأیید کرده است که در صورت قطعی شدن ساخت قسمت دوم گلادیاتور، او حاضر است یک مؤلفه‌ی فانتزی کلیدی به داستانش اضافه و مرده‌ها را زنده کند. او همچنین گفته است که ساخت قسمت دوم این فیلم چیزی نیست که این اواخر به ذهنش زده باشد. گویا اسکات و نیک کیو(فیلمنامه نویس فیلم) و راسل کرو از مدت‌ها قبل درباره‌ی یک دنباله‌ی احتمالی با هم صحبت می‌کرده‌آند.

«راسل و من و نیک کیو درباره‌ی این که ماکسیموس را زنده کنیم حرف می‌زدیم. ایده‌ی خوبی بود. راسل بهم گفت «گلادیاتور را می‌توانیم کاریش بکنیم؟» من هم گفتم «می‌توانیم شخصیت تو را زنده کنیم.» و از همانجا اید‌ه‌هایمان شکل گرفت. راسل کرو با نیک کیو شروع به کار کرد و سه نفری با هم حرف‌هایی زدیم که از نتیجه‌ی آن حرف‌ها فیلمنامه‌ای شکل گرفت.»