به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب : ۱۳۰۸۸۱
با پیروزی 2-1 مقابل فرانکفورت

دورتموند فاتح DFB Pokal شد

گروه ورزشی: تیم فوتبال دورتموند موفق شد در دیداری مهیج با نتیجه 1-2 فرانکفورت را مغلوب کرده و فاتح جام حذفی آلمان شود.
دورتموند فاتح DFB Pokal شد
 
به گزارش "ورزش سه"، دورتموند برای رقم زدن پایانی شیرین برای فصل نه چندان خوب خود، باید در فینال جام حذفی از سد فرانکفورت می گذشت.
 
بازی با برتری زنبورها آغاز شد و آنها از همان ابتدا کنترل بازی را در دست گرفتند و موفق شدند در دقیقه 8 به گل برسند. دمبله از جناح راست پا به توپ شد و بعد از نفوذ به محوطه، با ضربه ای محکم گل اول تیمش را به ثمر رساند.
 
 

 

 

 
 
دقایقی بعد و با ارسال کرنر از سوی دمبله، رویس صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او در اختیار سنگربان فرانکفورت قرار گرفت.
 
اما در ادامه فرانکفورت به جریان بازی مسلط شد و بعد از چند خطر نصفه و نیمه، در دقیقه 29 به گل رسید. با پاس گاشینویچ، ربیچ در محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دقیقه گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.
 
 

 
 
در دقیقه 39، فرانکفورت بهترین بخت را برای زدن گل دوم از دست داد. با یک و دوی ربیچ و سفرویچ، فرانکفورت صاحب بخت بسیار خوبی شد اما ضربه سفرویچ با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.
 
با شروع نیمه دوم، دورتموند حملات خود را شدت بخشید و در همان ابتدا می توانست با نفوذ کاگاوا به گل برسد اما در دهانه دروازه مدافعان فرانکفورت مانع باز شدن دروازه شدند.
 
در ادامه نیمه دوم، جریان بازی متعادل و بیشتر در میانه میدان دنبال شد و خطر خاصی روی دروازه طرفین ایجاد نشد.
 
 

 
 
در دقیقه 63 دورتموند صاحب بهترین فرصت برای زدن گل دوم شد. ارسال دمبله با ضربه قیچی برگردان اوبامیانگ همراه بود اما مدافعان فرانکفورت به کمک دیرک دروازه مانع باز شدن دروازه شدند.
 
اما حملات دورتموند بالاخره نتیجه داد و با خطای هاردسکی روی پولیسیچ، این تیم در دقیقه 66 صاحب یک ضربه پنالتی شد تا اوبامیانگ با نواختن یک ضربه چیپ، گل دوم دورتموند را به ثمر برساند.
 
 

 
 

 
در ادامه فرانکفورت تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت اما قادر به خلق موقعیت خطرناک نبود. در دقیقه 83 و با نفوذ اوبامیانگ، دورتموند در آستانه زدن گل سوم بود اما ضربه دیدنی او به دیرک دروازه فرانکفورت برخورد کرد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا دورتموند با برتری 1-2 فاتح جام حذفی آلمان شود.