به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۱۳۱۶۸۱

ویل اسمیت و تام هاردی در «علاءالدین»

گروه فرهنگي: کمپانی والت دیزنی انیمیشن «علاءالدین» (Aladdin) را با حضور ستاره‌های هالیوود، در دنیای واقعی بازسازی می‌کند.
هم‌بازی شدن ویل اسمیت و تام هاردی در «علاءالدین»
کمپانی والت دیزنی در فیلم‌ها و انیمیشن‌های زیادی افسانه‌های ملل مختلف را بر پرده‌ی سینما نشان داده است و این بار قصد دارد افسانه‌ی شرقی «علاءالدین» را در قالب فیلم ماجرایی و موزیکال جلوی دوربین ببرد. این افسانه پیش از این در سال ۱۹۹۲ در قالب انیمیشن ساخته شده بود و اکنون کمپانی دیزنی، علاءالدین (Aladdin) را در دنیای واقعی می‌سازد.

سازندگان این فیلم فانتزی تصمیم گرفته‌اند بازیگرانی از ملیت‌های مختلف، نقش‌های این افسانه‌ی عاشقانه را جلوی دوربین ببرد و کارگردانی این پروژه را به گای ریچی سپرده‌اند. ریچی که به تازگی به هدایت نابازیگران در فیلم مشهور شده، هم اکنون فیلم پادشاه آرتور با بازی دیوید بکهام را بر پرده‌ی سینما دارد. برخلاف نظر سازندگان برای چند ملیتی بودن بازیگران، ریچی در حال انتخاب تیم بازیگرانش از میان ستاره‌های هالیوود است.
 
هم‌بازی شدن ویل اسمیت و تام هاردی در «علاءالدین»

تام هاردی اولین انتخاب این کارگردان برای نقش شخصیت شیطان صفت فیلم، «جعفر» است. ریچی به رسانه‌ها گفته است هاردی پیشنهاد این نقش را پذیرفته اما هنوز قرارداد امضا نکردیم، به این دلیل که ستاره‌ی ۳۹ ساله در حال بررسی برنامه‌هایش است.ستاره‌‌ای که تا کنون حضورش در این فیلم قطعی شده، ویل اسمیت است که در نقش موجود آبی‌رنگ و دوست‌داشتنی داستان، غول چراغ جادو ظاهر می‌شود.جید تیروال، ستاره‌ی ۲۵ ساله‌ی هالیوود هم شاید شانس بازی در دنیای موزیکال علاءالدین را داشته باشد و در نقش «پرنسس یاسمین» بازی کند، اما حضور او هنوز قطعی نشده‌ است.علاءالدین در مرحله‌ی پیش تولید است، اما از جزئیات اکران آن هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.