کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«برد پیت» سکوتش را شکست

یک مرد جدید در زندگی آنجلینا جولی!

14 شهريور 1396 ساعت 16:42

گروه فرهنگی: «آنجلینا جولی» بازیگر مشهور آمریکایی در جریان تازه ترین مصاحبه های خود گفت، از زندگی مجردی لذت نمی برد و روزهای سختی را تجربه می کند.


یو اس ویکلی به نقل از منابعی نزدیک به این بازیگر هالیوود نوشت: "ماجرا طلاق آنها متوقف شده و جولی و پیت قصد بهبود اختلافات را دارند."بسیاری از نزدیکان این زوج هالیوودی امیدوارند آنها دوباره یک خانواده شوند، دلیل این امیدواری سخنان این روزهای آنجلینا و برد است.با این حال اما امروز برخی منابع نزدیک به این زوج خبر دادند:  "مردی غریبه در حال خارج شدن از هتل جولی دیده شده است. این مرد با فرزندان جولی ملاقات کرده و آنها را هدیه باران کرده است. این در حالیست که برد پیت به ندرت اجازه تماس با فرزندانش را دارد."

 
آنجلینا جولی در آخرین مصاحبه خود با رسانه‌ها گفت: "تلاش می کند این دوران سخت و دشوار را سپری کرده و به وضعیت آشفته خانواده خود سر و سامان دهد. "
 
یک مرد جدید در زندگی آنجلینا جولی! 
آنجلینا جولی در آغوش مادرش
 
او می گوید اغلب در خیالش با مادرش حرف می زند و سعی می کند حدس بزند اگر او بود چه راهنمایی می کرد. (مارچلین برتراند، هنرپیشه و مادر آنجلینا جولی در سال ۲۰۰۷ و در پنجاه و شش سالگی در اثر ابتلا به سرطان تخمدان از دنیا رفت.)رابطه آنجلینا جولی و برد پیت یک سال پیش و بعد از یک سفر با جت اختصاصی شان برهم خورد. جولی بعد ها فاش کرد که پیت رفتار خشنی با فرزندان شان دارد.
 
یک مرد جدید در زندگی آنجلینا جولی! 
او پس از جدایی از «برد پیت» مدتی دچار افسردگی شد و داروهای آرامبخش مصرف می کرد، ولی با پایان این دوره درمانی، شرایط بهتری دارد و به تدریج زندگی عادی را از سر می گیرد.  او اداره امور خانه و سرپرستی بچه ها را برای یک مادر تنها چالشی بزرگی توصیف کرد و گفت ترجیح می داد مونس و همدمی داشت تا او را در این مراحل سخت و دشوار همراهی می کرد.  این ستاره بزرگ هالیوود در ماههای اخیر بیشتر وقت و انرژی خود را صرف رسیدگی به فرزندانش کرده و بیشتر اوقاتش را با آنها گذرانده است.  او که به همین دلیل مدتی از سینما دور بود، حالا سرگرم بررسی پیشنهادهای مختلف است و بزودی بازیگری را از سر می گیرد.
 
یک مرد جدید در زندگی آنجلینا جولی!
برد پیت و آنجلینا جولی در روزهایی که همه چیز خوب بود!
 
به گفته مدیر هنری آنجلینا جولی او به احتمال بسیاری بازی در دومین قسمت از مجموعه سینمایی «مالیفیسنت» را می پذیرد و این نخستین فیلمی خواهد بود که این هنرمند آمریکایی پس از جدایی از برد پیت در آن حضور خواهد داشت.  آنجلینا جولی این روزها سرگرم اکران فیلم جدیدش «ابتدا آنها پدرم را کشتند» در جشنواره های مختلف است، اثری داستانی که خود آن را کارگردانی کرده و کشتار مردم کامبوج توسط خمرهای سرخ را به تصویر می کشد.  آنجلینا جولی این فیلم را به درخواست پسرش مداکس ساخته، او که در کامبوج متولد شده، بسیاری از اعضای خانواده و اقوامش را در این حواث مرگبار از دست داده است.
 
یک مرد جدید در زندگی آنجلینا جولی!
برد پیتِ تنها!
 
«برد پیت»: رفتار بدی با آنجلینا و بچه‌ها داشتم
در حالی که در رسانه‌ها گمانه زنی‌های مختلفی درباره آینده این دو زوج هالیوودی مطرح می‌شود، برد پیت نیز پس از مدت‌ها سکوت خود را شکست. «برد پیت» درباره دلایل جدایی از آنجلینا جولی شکست و در جریان یک گفت و گوی هنری، برای نخستین بار درباره جدایی از همسرش صحبت کرد.این ستاره بزرگ هالیوود در مصاحبه اختصاصی با مجله «جی کیو استایل» گفت، از رفتار نامناسبی که با همسر و فرزندانش داشته، پشمان است و قصد ندارد دادگاه طلاق را به صحنه نبرد با آنجلینا تبدیل کند.او ضمن تمجید از آنجلینا جولی گفت، خوشبختانه آنها در بیشتر موارد تفاهم دارند و تلاش می کنند این فرآیند قانونی در نهایت آرامش و بصورت مسالمت آمیز طی شود.
 
یک مرد جدید در زندگی آنجلینا جولی!
جدیدترین تصویر از برد پیت پس از مدت‌ها دوری از فضای عمومی
 
برد پیت ضمن ابراز دلتنگی برای فرزندانش، شرایط آنها را به دلیل فروپاشی خانواده حساس و نگران کننده توصیف کرد.با این حال او گفت، اطمینان دارد این روزهای سخت و دشوار سپری می شود و آنها خانواده ای خوشحال و سرزنده خواهند بود.برد پیت در این مصاحبه اعتراف کرد، سال گذشته به شدت افسرده بوده و به همین دلیل مشروبات الکلی و ماری جوانا مصرف می کرده است.البته مصرف بیش از حد مشروب و ماری جوانا نه تنها تسکین بخش نبوده بلکه او را به فردی عصبانی و پرخاشگر تبدیل کرده و باعث رنجش جولی و فرزندانش شده است.برد پیت گفت، این جدایی دردناک، ضربه مهلکی بود و او را سخت دگرگون کرد.
 
یک مرد جدید در زندگی آنجلینا جولی!
روزی که آنها یک خانواده بودند!
 
این بازیگر آمریکایی، در هفته های اخیر با مراجعه به روانشناس، روند درمانی خود را آغاز کرده و در حال حاضر شرایط روحی مناسبی دارد.او گفت مشروب و ماری جوانا را کنار گذاشته، به کلاس یوگا می رود، ورزش می کند و فقط آب میوه و آب گازدار می نوشد.برد پیت علاقه زیادی به مجسمه سازی دارد و ساعتهای زیادی در گارگاه مشغول ساخت تندیس و چیدمان های گوناگون است، سرگرمی که به گفته او آرامش بخش است.
 
یک مرد جدید در زندگی آنجلینا جولی!او حالا فقط مجسمه می‌سازد، کاری که با آن آرام می‌شود


کد مطلب: 136236

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/136236/یک-مرد-جدید-زندگی-آنجلینا-جولی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir