به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۱۳۷۷۵
روحانی علاقمند است از عارف در کابینه استفاده کند

تركان: حسین‌شریعتمداری سمبل‌افراط است

گروه سياسي: چهره نزدیک به دكتر حسن روحانی موضع گیری مدیرمسئول روزنامه کیهان در برابر رییس جمهور منتخب را طبیعی خواند و اظهار داشت:آقای شریعتمداری سمبل افراط است ایشان نمی تواند به یکباره اعتدالی شود.
تركان: حسین‌شریعتمداری سمبل‌افراط است
علی اکبر ترکان در گفتگو با خبرگزاري آريا گفت:آقای روحانی فرد اعتدالگرایی است که فکر خودش را دنبال می کند .ایشان فکری منسجم و شکل یافته دارد. افکار آقای روحانی امروز به مردم معرفی نشده است .ایشان از زمانی که در مجلس و در جاهای دیگر مسئولیتهایی را داشتند فکر و مشی اعتدالی داشته اند و بر این رویه خود استوار است. آقای روحانی فرد پر ظرفیتی است حرف همه را می شنود اما تصمیم خودش را می گیرد بنابراین اشکال ندارد که همه اشخاص با هر فکری نظراتشان را به ایشان می گویند به هر حال هر کس تصمیم خودش را می گیرد.

ترکان اظهار داشت: فراموش نکنیم که هنوز مدت زیادی نگذشته است که جامعه ایران انتخاب خودش را ارائه کرد و اعلام کرد اگر اعتدالگرایی را قبول دارد البته دیگر افکار موجود در جامعه نیز محترم هستند اما باید بدانند مردم ایران کردند اعتدالگرایی را انتخاب کردند. این فعال سیاسی درباره چینش کابینه روحانی اظهار بی اطلاعی کرد و ادامه داد:کسانی که برای رایزنی با دکتر روحانی ملاقات می کنند نظرشان را بیان می کنند ایشان هم در حالی که لبخند می زند به حرفهای همه گوش می دهند اما واقعا ما از تصمیم گیری رییس جمهور منتخب اطلاعی نداریم.

وی درباره حضور عارف در کابینه دولت یازدهم گفت: بنده از حضور آقای عارف در کابینه خبر ندارم اما می دانم که دکتر روحانی علاقمند است از وجود آقای عارف در کابینه استفاده کند اما همانطور که گفتم نمی دانم در چه سمتی می خواهند از ایشان استفاده کنند.

این چهره نزدیک به روحانی موضع گیری حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در برابر رییس جمهور منتخب را طبیعی خواند و اظهار داشت:آقای شریعتمداری سمبل افراط است ایشان نمی تواند به یکباره اعتدالی شود.آقای شریعتمداری بهتر است مسیر خودشان را ادامه بدهند چون از اول مسیرشان همین بوده است اما آقای روحانی معتدل است لذا اینکه آقای شریعتمداری بر اساس فکر خودش اعلام نظر کند اشکالی ندارد.

وی در خصوص تاثیر گذاری موضع گیری افراطی ها در نظر و رای روحانی افزود:نمی دانم این رفتارها بر نظر دکتر روحانی تاثیرگذار است یانه در واقع ایشان خودشان باید بگویند از حرفهای افراطی ها حساب می برند یا خیر؟و آیا مسیر اعتدالی را رها می کنند. به نظر بنده دکتر روحانی در اعتدالگرایی استوار هستند البته گفتن نظرات اشکالی ندارد اما ایشان در مسیر اعتدال خود حرکت می کنند.

پرسپولیس
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۱:۱۰
آینده درخشانی در انتظار دکتر حسن روحانی میباشد....او علم دارد:دکترای واقعی از یک دانشگاه معتبر..او تجربه دارد:کار مفید در کنار بزرگترین ومحبوب ترین سیاست مداران ایران هاشمی وخاتمی بزرگ..او محبوبیت دارد:با حدود19میلیون رای مردم.او مدیریت دارد:کنترل برنامه هسته ای ایران طی حضور او به عنوان مذاکره کننده اصلی بدون اینکه فشاری بر اقشار مختلف مردم باشد.او قاطع وموشکافنه رفتار میکند شخصیتی که یک سیاستمدار باید داشته باشد:در سخنانش کاملا واضح بود هم در مجلس که 100روز مهلت خواست تا بگوید چه چیزی تحویل گرفته است هم در مناظره ها هم در جواب دادن به رقیبان خود(قالیباف).و اینکه او ساده نیست........پس اینده درخشانی در انتظار دکتر حسن روحانی میباشد وهمه از رای که به این گفتمان دادیم انشالا افتخار خواهیم کرد.... (92332)
بي تعارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۱:۱۷
جناب آقاي شريعتمداري از سرمايه هاي گرانقدر انقلاب هستند اما اگر انقلاب نشده بود معلوم نبود اين سرمايه گرانقيمت چطور شناسايي ميشد ؛ خدا را شكر كه انقلاب شد و شخصيت متعهد ايشان به جامعه معرفي گرديد . (92334)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۲:۵۸
این چجور سرمایه انقلاب هست که سرمایه های واقعی انقلاب رو جاسوس و فتنه گر و مفسدفی الارض خطاب میکنه؟خاتمی برای این نظام بیشتر زحمت کشیده یا
. . . (92365)
علی
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۴:۱۵
اقای شریعتمداری سردار قلم (92398)
خشن
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۳:۵۷
این. . . .براحتی در مورد هر کسی دلش بخواد حکم میده ،تهمت میزنه و کسی هم نیست بهش بگه آقا یواش تر پیاده شو با هم بریم. . . . (92391)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۴:۰۹
اونم چه سرمایه ای! نمیشه از این سرمایه صرف نظر کرد ؟ نه ه ه ه ه ه (92395)
گوگول
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۹:۴۷
آیا نظر شما نظراکثر مردم است یا خودت اینجوری فکر می کنی ، . . . (92565)
18 ميليون و . . .
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۱:۲۵
گل گفتي . . . (92336)
محمد
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۲:۱۲
دم اقای ترکان گرم (92347)
محمد
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۲:۴۳
ادامه حیات امثال شریعتمداری. . . . پس کسی نباید نگران حرکت آنان باشد و تنها با بی محلی وحرکت درمسیرخود می توان حرکت آنان را بی اثر کرد . (92357)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۲:۵۱
چرا کادر نظرات خبر مربوط به "نشست پیشکسوتان‌جهاد و شهادت" بسته است؟ (92362)
بي تعارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۳:۰۸
منفي بالا يعني با ايشان مخالفيد ؟؟ يعني ايشان سرمايه گرانقدري نيست ؟ (92372)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۴:۱۷
معلومه که نیست! (92400)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۷:۲۳
ايشون در صورتي سرمايه گرانقدريهستند كه. معني كلمه گرانقدر عين خيلي از كلمات ديگه از جمله مظلوميت ، شهيد تهمت ، خس و خاشاك و ... عوض شده باشه . (92502)
وحید
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۷:۱۹
اصلا نمیتونه اعتدال طلب بشه.....انتظار یکباره و یا تدریجی اعتدال طلب شدن داشتن از ازش خیال خامه (92499)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۸:۴۵
آقای شریعتمداری یکی از یزرگترین پشتوانه ها ومتفکرین قرن 20 میباشد و مردم عزیز ایران خیلی نیاز به زمان دارند تا این عجوبه قرن 20 را بشناسند. او کسی است که میتواند ردپای ضد انقلاب ، KGB ، MI6 ، CIA را بخوبی ردیابی نماید. بنظرم ایشان را بایستی بعنوان وزیر منتحب اطلاعات درنظرگرفته شود! !!! . . . . (92542)
گوگول
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۹:۴۳
او رهبر جبهه افراطیونی مانند شماست .
آقا یا خانم ناشناس اگر تهمت زدن و هوچی گری یعنی پشتوانه بودن و متفکر بودن،پس لااقل این صفت ارزشمند متفکر را از روی شهید بزرگوار، مطهری بردارید! (92561)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۹:۵۹
یادتون باشه هر کی در روزنامه کیهان فتنه گر،جاسوس،ضدنظام و .... نشون داده می شه اون بیشتر از بقیه به مردم خدمت کرده. (92570)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۲۰:۰۰
همین وضعی که الان هست افراط گرا ها و تندروها باعث و بانی آن هستند خداوند هرگز آن ها را نخواهد بخشید. (92571)