به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۸ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۱۳۸۱۹
عضو سابق هیئت مدیره استقلال:

به خاطر فیلم تبلیغاتی برادرم برکنار شدم

گروه ورزشی: عضو سابق هیئت مدیره استقلال گفت: عباسی از صحبت‌های برادرم در مناظره‌های انتخاباتی ناراحت است و به این دلیل من را کنار گذاشتند. به گزارش خبرگزاری فارس، امیدوار رضایی پس از ۸ سال عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال به ناگاه از سوی وزارت ورزش از این سمت کنار گذاشته شد. از دلایل برکناری اش از این سمت صحبت کرد.
چه شد که بعد از ۸ سال شما را از هیئت مدیره استقلال کنار گذاشتند؟
بهتر است که در این باره خود وزارت ورزش نظر بدهد اما من فکر می کنم مسائل سیاسی در این تصمیم نقش داشته است.

 می شود مسئله را شفاف تر بگویید؟

در این ۸ سالی که عضو هیئت مدیره استقلال بودم هیچ گاه بین من و مسئولان ورزشی تنشی نبوده است و همیشه به عنوان خدمتگذار برای استقلال قدم برداشتم. چه روزهایی که وضعیت باشگاه مشخص نبوده اما من کنار نکشیدم و با وجود همه حرف و حدیث هایی که پشت سرم بوده برای رضای خدا و دل هواداران تلاشم را برای این تیم کردم. در دوره حضور آقای عباسی هم هیچ برخورد و تنشی با او نداشتم اما ظاهرا ایشان ناراحتی هایی داشته که به من هم مستقیم برنمی گشته ولی همه زور خود را سر من پیاده کردند. حتی زمانی که فتح الله زاده قصد استعفا داشت من و سایر دوستان در هیئت مدیره اجازه این کار را ندادیم و نخواستم که باشگاه استقلال و وزارت ورزش به چالش کشیده شود.

 آقای عباسی چه ناراحتی از شما داشته است؟
آقای عباسی این طور که به یکی از دوستان در هیئت مدیره باشگاه هم گفته و البته به خود من هم گفت از صحبت برادرم( محسن رضایی) در فیلم انتخاباتی ناراحت شده است. برادرم در فیلم انتخاباتی ریاست جمهوری گفت برخی سر جای خود نیستند و کسانی که سررشته ای از ورزش ندارند در وزارت ورزش حضور دارند. این جمله ظاهرا به مذاق آقای عباسی خوش نیامده است و فردای همان روز واکنش نشان داده و به یکی از دوستان در هیئت مدیره گفته که حکم برکناری من را زده است. این عضو هیئت مدیره بعد از جلسه ای که با وزیر داشت به دفترم آمد و این مسئله را به من گفت. من هم به این دوست عزیز گفتم من مشکلی برای کنار گذاشته شدن ندارم چون برای ماندنم کیسه ندوخته ام و حتی حاضرم خودم استعفا دهم اما این عضو هیئت مدیره به من گفت شما با تجربه تری و سعه صدر داشته باش. تا اینکه روز بازی ایران و لبنان من به دعوت آقای عزیزی خادم به ورزشگاه رفتم. بین نیمه که شد و ما برای خواندن نماز به بیرون جایگاه ویژه رفتیم آقای عباسی سمت من آمد و با لحن گلایه آمیزی نسبت به صحبت برادرم انتقاد کرد و گفت قصد داشته که جواب او را بدهد. من هم به او گفتم باید هر کسی ظرفیت خود را بالا ببرد. من فکر می کنم همین مسئله باعث شده تا آقای عباسی ناراحت شود.

 شما از چه زمانی متوجه شدید که وزارت چنین تصمیمی گرفته است؟
حدود یک ماهی است که این شایعه را می شنوم اما واقعا برایم مهم نبود. طبق اساسنامه باشگاه استقلال اعضای مجمع باید تشکیل جلسه دهند و این تصمیم را به رای بگذارند نه اینکه دوستان قانون را زیر پا بگذارند و شبانه چنین تصمیمی بگیرند. درست است که عباسی رئیس مجمع باشگاه استقلال است اما به تنهایی نمی تواند تصمیم بگیرد.

 گفته می شود که این تغییر و تحولات با نظر رئیس جمهور صورت گرفته است.
من هم این را شنیده ام اما شان رئیس جمهور بالاتر از این حرفهاست. دوستان از دفتر ایشان استعلام گرفتند و آنها چنین موضوعی را تکذیب کردند. در هر صورت دوستان اگر خواسته اند که من در هیئت مدیره نباشم مهم نیست. همواره کنار استقلال هستم و به عنوان هوادار آرزوی موفقیت برای این تیم را دارم.

۱۳۹۲/۰۴/۲۸ ۱۳:۱۷
به رضایی هم رحم نمی کنند!!!! (92842)
تنـــــــها
۱۳۹۲/۰۴/۲۸ ۱۴:۱۳
چجوریاس همه برادرشون تو این کشور یه کاره ای هستن...برادرانه (92873)
۱۳۹۲/۰۴/۲۸ ۱۴:۴۲
داداش اينجا ايران است (92900)
۱۳۹۲/۰۴/۲۸ ۱۵:۴۰
حيف كه ما برادر نداريم :(((( (92923)
مقداد
۱۳۹۲/۰۴/۲۸ ۱۹:۰۳
عباسی انشائ الله 15روزدیگه میره .ورزش وجوانا ن رونق تازه ای میگیرند. فقط15روز صبرلازمه.
به قول حافظ بزرگ :
صبروظفرهردودوستان قدیمند
دراثرصبرنوبت ظفرآید (92997)
گوگول
۱۳۹۲/۰۴/۲۸ ۲۳:۲۶
کاری به بحث پارتی بازی ندارم که برادرها دست برادر ها را می گیرند ولی ضرب المثلی هست که می گوید:
گنه کرد دربلخ آهنگری
به شوشتر زدند گردن مسگری (93067)