به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۱۳۸۷۱
واکنش رویانیان به اظهارات فتح‌الله‌زاده:

به موقع پاسخت را می‌دهم، عزیز من

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تعجب می‌کنم به خاطر اینکه یک خبرنگاری که مدیرعامل شده اینطور حرف‌هایی را بر زبان بیاورد.
به موقع پاسخت را می‌دهم، عزیز من
محمد رویانیان اظهار داشت: من واقعا تعجب می‌کنم از کسی که از خبرنگاری به مدیرعاملی رسیده است و تعجب می‌کنم از کسی که این حرف‌ها را به زبان آورده است. همه خبرنگاران بسیار تلاشگر، زحمتکش و متفکر هستند اما ایشان که از خبرنگاری به مدیرعاملی رسیده تعجب می‌کنم چرا این حرفها را زده است. رویانیان ادامه داد: نمی‌خواهم جواب دهم چون تیم نیاز به آرامش دارد اما آقای عزیز به موقع جواب شما را خواهم داد. عزیز من نگران نباش. بالاخره همه چیز مشخص خواهد شد. رویانیان خاطرنشان کرد: من هیچ وقت به بازیکنانم نگفتم که علیه کسی حرف بزنید یا دنبال جار و جنجال باشید چون از این عادت‌ها ندارم. فقط این را گفتم که برخی‌ها بدانند. مدیرعامل قرمز‌پوشان یادآور شد: شما به خودتان اجازه داده‌اید و در خصوص من و ستاد سوخت هم حرف زده‌اید. عزیز من وقتی که من در ستاد سوخت بودم برای شما که خیلی منفعت داشت پس چرا ناراحتید؟ البته من باز هم می‌گویم الان مهمترین وظیفه من خدمت به هواداران و نوکری مردم است. وقت ندارم که زیاد جواب این حرف ها را بدهم البته نمی‌دانم چرا بعضی‌ها در خصوص برخی حرف های من که اسمی از کسی نیاورده‌ام ناراحت شده‌اند. این برای من و مردم خیلی جالب است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:معتقدم آنهایی که از پرسپولیس شکایت نکرده اند برای پرداخت طلبشان واجب ترند. محمد رویانیان عنوان کرد:در این جلسه لیست بدهی باشگاهها را آوردند.استقلال اول است؛پرسپولیس دوم و تراکتور سوم.اینجا هم استقلال اول است.این بدهی ها واقعی نیست چون فقط شامل طلب کسانی می شود که به کمیته انضباطی شکایت کرده اند.خیلی ها هم هستند که هنوز شکایت نکرده اند.یک سری آدم های باشخصیت که به باشگاهشان عرق دارند،شکایت نکرده اند.بدهی که کمیته انضباطی اعلام کرده یک بدهی حقیقی نیست. وی ادامه داد:نکته دیگر اینکه گفتیم فوتبال ایران هزینه ای است.هیچ باشگاهی درآمد ندارد.چون زیر ساخت ندارد.فوتبال ما تجارت ندارد.فوتبال صنعتی نداریم.بنابراین هر کسی که در فوتبال ما هست خرج می کند.تیم های صنعتی از کارخانه هایشان پول می آورند و خرج می کنند.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد:حکم کمیته انضباطی یک طرفه است چون خود ما هم طلبکار هستیم.پول ما را بابت حق پخش و بلیط فروشی نداده اند و همین باعث شد بدهکار بمانیم.حقوق ما را که نداده اند که حالا تعلیق کنند.در حق پخش و بلیط فروشی حق ما را نداده اند.این حکم یکطرفه است.اشکال ندارد.۸ تیم هستیم که می خواهند تعلیق کنند.لیگ با ۸ تیم برگزار می شود. وی درباره اینکه آیا از جلسه قهر کرده است گفت:نه به قرآن.جلسه مهمی داشتم که باید به آن برسم.به هر حال گفتم طلب ما چقدر است.آن را بدهید تا بدهی مان را پرداخت کنیم. وی ادامه داد:قصد دارم یک کمیته بررسی بدهی پرسپولیس درست کنم.معتقدم آنهایی که از پرسپولیس شکایت نکرده اند برای پرداخت طلبشان واجب ترند.باید دست آنهایی که طلب دارند را بوسید. مدیرعامل پرسپولیس درباره اختلافش با فتح الله زاده گفت:طبق معمول اینجا شوخی می کنیم و بعد می رویم علیه یکدیگر حرف می زنیم.هر چی ما شوخی می کنیم او جدی می گیرد.او جدی می گیرد و من شوخی می کنم.

رویانیان درباره ابراز تمایل پرسپولیس به جذب کاپیتان تیم ملی اظهار داشت:نکونام را می خواهیم.نکونام ملی است.اصلا استقلالی نیست.فامیلش هایش استقلالی هستند و مرتب می گویند او استقلالی است. وی درباره اینکه نکونام بازوبند آبی را در بازی تیم ملی با لبنان بوسید گفت:او نمی دانست آبی است.آمد ببوسد بعد دید آبی است. رویانیان درباره پرسپولیسی شدن خلعتبری گفت:دولت و فدراسیون کمک کنند تا پول عجمان را بدهند و خلعتبری پرسپولیسی شود.

۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۹:۱۰
دعوای این دو تا خیلی با مزه شده!
به نظرم هر دو تا شون باید به زودی عوض بشوند. اون یکی دلاله و این یکی رانت خوار! (93412)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۹:۱۶
آقا ما فوتبالی که توش خرج میلیاردی میشه نخوایم کی رو باید ببینیم. منی که در حسرت نان شبم چه کنم (93414)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۰۳:۰۲
نمیگیم به بازیکنها پول ندید ، بدید از بیتالمال ندید . ورزش رو خصوصی کنید
مخصوصا پر طرفداراش رو (93525)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۹:۲۷
شفاف سازی کنید ببینیم وقتی تو ستاد سوخت بودید چه حال ویژه ای به فتح الله زاده دادید که می گویید برای شما بد نشده! (93418)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۰:۵۴
من امروز پاي تلوزيون بود موقع اذان ربنا پخش نكرد , دعا به فارسي خونده شد بعد اذان پخش شد! ! كسي خبري داره ? (93436)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۰:۵۵
يعني اين مدير عامل فكر ميكنه يكي عطسه كرد بايد جوابش رو بده ؟؟؟

يعني چي ؟
خودش رو حرفه اي هم فرض ميكنه با اين همه مصاحبه هاي بي خود و بي جهت !!!

سردار ! واسه خودت سرداري ها !
دست از سر پرسپوليس بردار (93438)
توجه توجه توجه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۱:۱۰
او نمی دانست آبی است.آمد ببوسد بعد دید آبی است. رویانیان درباره پرسپولیسی شدن خلعتبری گفت:دولت و فدراسیون کمک کنند تا پول عجمان را بدهند و خلعتبری پرسپولیسی شود.
توجه فرمودید ؟ همین چند جمله کوتاه برای درک عمق فاجعه فوتبال کافی است . (93443)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۱:۵۶
نکته جالب اینکه هنوز از دیالوگ مخصوص مسئولین حکومتی استفاده می کنه! و از زبان همه مردم حرف می زنه!! دقت کنید:
"این برای من و مردم خیلی جالب است." (93453)
بدمک
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۲:۲۹
ول کن دیگه-اینم شده بگم بگم 2-خوبه دیدین با بگم بگم و میگم میگم جامعه چطور شد-فوتبال ورزشه پس کو رسم و اخلاق ورزشی-یکم از پوریا ولی و تختی یاد بگیرید-چه استقلال و چه پرسپولیس و... (93464)
s a r a
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۰۰:۵۰
مثل همیشه عالی (93507)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۳:۰۷
به نظر من رویانیان نمی داند پیشینه خبرنگار و خود را که قابل مقایسه نیست مطرح کند و
تو پرسپولیس را در دو دوره از هستی ساقط کردی وبا آوردن دایی به ویرانه تبدیل خواهی کرد (93476)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۳:۱۱
سردار ولش کن اینا بازیش هست یادش رفته در اوج بی بولی این برسبولیس کبیر بود که به استقلال کمک کرد (93479)
مقداد
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۳:۴۶
سرداربرو اینقدربا اعصاب مردم بازی نکن .اصلا معلومه تو چه موضعی داری؟یه روز میگی میخوام برم روزی که کنارت میذارن زمین وآسمون به هم میدوزی که چرا بیرونم کردن؟ ودوباره برمیگردی. انقدر دغدغه زندگی داریم که حوصله ندارم روزی چند بار اسم تورو بشنوم. (93485)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۳:۵۶
دو تا آٔدم بی مسءولیت که فقط بقیه رو متهم میکنن! (93488)
FERI
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۰۲:۳۲
پرسپولیس زلزله محبوب هر چی دله

666666666تای ها برید به فکر تیم خودتون باشید (93522)