به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : ۱۳۸۷۲
مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به همتاي پرسپوليس‌اش:

ديگر درستادسوخت‌نیستی که پورشه بدهی

گروه ورزشی: علی فتح‌الله‌زاده نسبت به صحبت‌های مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس در چند روز گذشته واکنش نشان داد و گفت: آقای رویانیان امسال که در ستاد سوخت نیستی قطعا نمی‌توانی به بازیکنانت پورشه بدهی.
ديگر درستادسوخت‌نیستی که پورشه بدهی
 مدیرعامل باشگاه استقلال در ابتدای این گفت‌وگو اظهار داشت: به دلیل اینکه در این چند وقت گذشته رویانیان وضعیتش مشخص نبود حرفی نزدم اما وقتی دیدم نه تنها خودش بلکه عده‌ای دیگر را علیه من بسیج کرده خواستم که پاسخ صحبت‌هایش را بدهم. هنگامی که با هم در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بودیم همه چیز به خوبی و خوشی تمام شده بود ولی حالا می‌گویم که وقتی گفته بودم شما به بازیکنانتان پورشه می‌دهید و بازیکنان من با چک‌های برگشتی زندگی می‌کنند حرف سال گذشته را زدم به این دلیل که هنوز تاریخ چک‌های بازیکنان من نرسیده که بخواهم در مورد فصل جدید حرف بزنم.

فتح‌الله‌زاده افزود: هنوز هم روی صحبت‌هایم هستم و می‌گویم که سال گذشته پورشه به بازیکنان دادید اما این کار را وقتی انجام می‌دادید که در ستاد سوخت بودید اما حالا که از این ستاد رفته‌اید خبری از پورشه نیست. سال گذشته سقف قرارداد وجود داشت و به ما مجوز نمی‌دادند که بازیکنی بالای سقف قرارداد ببندد اما شما سال گذشته سقف را شکستید و با قول‌های کلان و رقم‌های بالا فوتبال را خراب کردید.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه تاکید کرد: امسال سقفی وجود ندارد و چیزی نیست که بخواهیم آن را پنهان کنیم اما محض اطلاع شما باید بگویم که ما سقف را رعایت کردیم هرچند باید با شما فرق داشته باشیم چون تیم ما در جمع ۸ تیم برتر آسیا حضور دارد و باید انتظارات هوادارانم را برآورده کنم. اینکه گفته‌اند من ۵ بازیکن بالای یک میلیارد و نیم گرفته‌ام صحت ندارد و اشتباه به عرض رویانیان رسانده‌اند چون فکر می‌کنم او خودش این کار را انجام داده است. آن بازیکنی که هر یک روز در میان مصاحبه می‌کند و حتی ادب را رعایت نمی‌کند سال گذشته پورشه‌اش را گرفت و حتی بازی هم نمی‌کرد. همین شد که پرسپولیس هفتم و یا سیزدهم شد. جالب است حالا همان بازیکن در حالی که لیگ شروع نشده به خاطر دریافت نکردن مطالباتش اعتراض می‌کند. آقای بازیکن چرا سالی که پورشه گرفتی اعتراض نکردی؟ امیدوارم امسال که رویانیان می‌خواهد کمتر پول بدهد آن بازیکن بتواند شرایط باشگاهش را تحمل کند.

فتح‌الله زاده تصریح کرد: آقای رویانیان شما به کار خودت ادامه بده و من هم به کار خودم ما هم هرچه دلمان بخواهد قرارداد می‌بندیم و مثل شما نیستیم که از این طرف و آن طرف پول بگیریم و با پول‌های دیگرمان قاطی کنیم. دو سال است در این فوتبال هستی اما موفقیتی نداری. وی در خصوص اظهارات امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه اعلام کرده از نکونام خبر ندارد گفت: آن شبی که من با نکونام صحبت کردم آخر وقت بود و بلافاصله به مشهد رفتم به همین خاطر وقت نشد به قلعه‌نویی بگویم که با نکونام به توافق رسیدیم. فتح‌الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که قلعه نویی نکونام را نمی‌خواهد گفت: اصلا اینطور نیست اگر قلعه‌نویی گفته نکونام را نمی‌خواهد پس چرا من با او وارد مذاکره شدم؟
مرجع : فارس

۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۹:۱۵
خدا لعنت کند کسانی را که بیت المال را حیف و میل میکنند . (93413)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۰۰:۱۰
واقعااااااااااااا نه که حاج فتل از درامدهاي فروش پيراهنش به افريقا بازيکن ميخره (93494)
مسلم ش
United States
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۹:۲۶
حاجی بخدا همه دیگه میشناسنت روتو برم (93417)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۹:۳۳
تا مخارج فوتبال ما شفاف نباشه، فساد هست و خواهد بود!
این جنگ مدیرهای آبی و قرمز هم به نظر من بیشتر زرگریه. کُری می خونن تا محبوب طرفدارای دو آتیشه باشن و هستن. (93420)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۹:۵۰
بی اخلاقی درفوتبال سیاست..... اینو کی رواج داد؟ (93424)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۰:۵۵
میتونه پورشه میده به هیچ کیسه کشی هم مربوط نیست (93437)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۰۰:۱۲
دمت گرم به شما ربطي نداره پول غريبيو عاليشاهو کفشگريو صادقيانمون نصف پول اندرانيک شماس (93495)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۰:۵۸
ای ما ملت بیچاره که پولمونو میدن پورشه واسه فوتبالیستا (93439)
انوش لاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۱:۰۶
رفتن رویانیان از فوتبال یعنی آرامش اعصاب هواداران استقلال و پرسپولیس . (93442)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۱:۴۲
اخه با اين وضع نابسامان فوتبال ايندوتا واقعاً بيكارن
اين همه حرف بيخود كه چي؟؟؟؟؟ (93449)
مم
Canada
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۲:۱۰
ایول حاجی گل گفتی
ديگر درستادسوخت‌نیستی که پورشه بدهی (93457)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۰۰:۱۴
انقد درامد زايي کرده که ديگه ستاد سوخت نميخاد ما رستوران داريم تبليغات شبکمون با اسپانسرمون کل بودجه فتله (93497)
استقلال تنها نمایینده ی ایران در اسیا
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۲:۲۶
چرا اینقدر به استقلال گیر میدید کی الان بین 4 تیم اسیاست-بابا جلوی عربا استقلال ببازه کدوم پرسپولیسی خوشحال میشه!!بزار بعد از انقلاب به این ور یک ایرانی قهرمان اسیا بشه با همین کارا به تیم ملی ضربه میزنید-استقلال بدبخت کمتر از سپاهان و پرسپولیس خرج کرده هرکی هم منکرشه کافی تو گوگل یا بینگ یک سرج بکنه لیست خریدا رو مشاهده کنه-تا وقتی استقلال در اسیا همه باید طرف دار اس اس باشن-استقلال از یک دهم پرسپولیسم حاشیه نداشته(برای اطمینان کافیست سرچ کنید ابرو ریزی پرسپولیس در بازی با داماش و....) (93462)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۲:۵۴
رویانیان=== فتح ا... زاده=== مدیرانی که فقط بلدند از جیب دولت و ملت خرج بیخود کنند. (93473)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۳:۰۲
فتل خان، تو هم پول های چند میلیاردی از کجا آوردی به آندو و نکونام دادی؟ رضایت نامه نکونام از اوساسونا به دلار بود که تبدیلش کنی به ریال چندین میلیارد تومان می شود، از کجا آوردی؟ (93474)
حمید
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۰۰:۲۰
آقای فتح اله زاده روزی که مهدی هاشمی نسب و با قراردادی که در دوره خود یک رکورد بود از پرسپولیسیها گرفتی یا وقتی مومن زاده گل نزن از سپاهان با رقم کلان گرفتی یادته استارت گران فروشی رو شما زدی یادته سالهای اول برنامه نود وقتی فردوسی پور شما و آقای عابدینی رو دعوت میکرد حتی نمیتونستی واژه ترانسفر تلفظ کنی و بازیکناتون تو آلمان حتی جزو 18 نفر اصلی نمی شدند (93501)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۳:۰۵
تو چه آدمی هستی فتح ا..زاده؟ در آینده نزدیک همه خواهند دید چه کلاهی بر سر ورزش گذاشتی. (93475)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۲۳:۰۸
مردم را ابله فرض کردی اقا تو فکر کردی مردم باورشون میشه که تو تیموریان رو با کمتر از ۲ میلیارد به ایران اوردی برو جمع کن اقا (93478)
مرتضي مسافر
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۰۱:۰۹
براي هر دو تاشون متاسفم!!!! بيجاره هواداراي دو تيم!!! (93511)
چرا در حسارم
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۰۱:۲۵
میدونم این نظر اصلا ربطی به این موضوع نداره ولی اعصابم بد خرابه: تو نت بودم همین که ساعت 1 (ساعت رایگان حجمی)شد سرعت شدیدن افت کرده در حدی که برای باز کردن این سایت 2.30 دفیفه طول کشید به اصطلاح سرعتش 1 مگه -واقعا برای اینترنت مخابرات متاسفم-حرومتون من پول 1مگ رو دادم (93514)
FERi
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۰۳:۰۳
مدیر عامل 66666666666 تای ها
سردار ما عرضه داره پورشه بده تو هم برو چک های برگشتی پاس کن اینقد هم .......نگو (93526)