به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۱۴۰۳۲۶

قاتل فراری را شناسایی کنید

گروه حوادث: مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا قاتل فراری را که مجرم سابقه‌داری ست و شوهر خواهر خود را به قتل رسانده، شناسایی کنند.
به گزارش ایلنا، ساعت ۳ بامداد یازدهم آبان ماه سال جاری وقوع یک درگیری منجر به جنایت در  ۱۵ متری اول جنوبی به کلانتری ۱۵۱ یافت آباد اعلام شد.با حضور مأمورین در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی به هویت داود . خ (متولد ۱۳۶۴) بر اثر اصابت ضربه جسم تیز (چاقو) به ناحیه گردن ، توسط برادرزنش به نام حسین . ن (متولد ۱۳۵۰) به قتل رسیده است.با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقیقات از خانواده مقتول مشخص شد که "حسین . ن" پیش از ارتکاب جنایت نیز بارها برای مقتول و خانواده اش ایجاد مزاحمت کرده ؛ بارها با آنها درگیری داشته و اقدام به داد و بیداد در محل زندگی شان نموده و شب جنایت نیز دو نوبت به درب منزل مقتول آمده و نهایتا پس از  مراجعه مقتول به درب منزل ، با او درگیر شده و از ناحیه چاقو مورد ضربه چاقو قرار داده و به قتل رسانده است.در ادامه تحقیقات و با بررسی سوابق حسین . ن مشخص شد که او از مجرمین سابقه‌دار بویژه در زمینه جرایم مرتبط با موادمخدر است که از سال ۱۳۶۷ تاکنون بارها دستگیر و روانه زندان شده است و در حال حاضر نیز به واسطه اعتیاد شدید به مصرف موادمخدر بلامکان بوده و مراجعتی به محل سکونتش در جاده قدیم کرج ندارد.مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت دستگیری متهم متواری پرونده ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر قاتل فراری "حسین . ن" از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر وی شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص محل تردد و یا مخفیگاه این شخص را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۲۶ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .
(تصویر) قاتل فراری را شناسایی کنید