به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۶ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۱۴۱۱۱

گزارش‌ قم فردا در مجلس قرائت می‌شود

گروه سياسي: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش ۷ صفحه ای حادثه قم فردا در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.
به گزارش مهر، منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل در مجلس در جمع خبرنگاران از قرائت گزارش حادثه قم در جلسه علنی مجلس در روز دوشنبه خبر داد. مطمئن باشید در این باره مجلس بهترین اقدام را انجام می‌دهد. حقیقت پور با بیان اینکه گزارش در چند سطح خیلی محرمانه، محرمانه و عادی تدوین شده است، گفت: گزارش ۵۰ صفحه‌ای و ۶۰۰ صفحه ای در کمیسیون امنیت تهیه شده که فردا در صحن علنی مجلس گزارش ۶ تا ۷ صفحه‌ای قرائت خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان تاکید کرد: تهیه و قرائت این گزارش مطالبه مقام معظم رهبری و مراجع تقلید است. حقیقت پور همچنین گفت: در حال حاضر مسئولان بلند پایه کشور من و آقای بروجردی (رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس) را برای جلوگیری از قرائت این گزارش تهدید کرده اند. به گفته حقیقت پور فیلم این حادثه نیز فردا در مجلس پخش خواهد شد. گفتني اينكه، ۲۲ بهمن ماه سال گذشته عده ای در مراسم سخنرانی علی لاریجانی ریاست مجلس در قم اخلال به وجود آوردند. از همان زمان کمیسیون امنیت ملی مامور تدوین گزارشی در خصوص علل و عوامل ایجاد اخلال در این واقعه شد. عده ای از اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی به شدت مخالف قرائت این گزارش در صحن علنی مجلس هستند.

۱۳۹۲/۰۵/۰۶ ۱۷:۰۰
درخواست مقامات بلند پايه؟!!!!
آخ آخ قبل مراسم تحليفه
باعث ايجاد تنش در نماينده هاي افراطي اصولگرا ميشه
از جمله طرفداران مصباح
اين ماجرا بو داره 1هفته قبل از تحريف
روحاني ياعلي بگو و نترس و خاتمي رو ببر باخودت كنار هاشمي
مردم باهاتن
ياعلي (97670)
۱۳۹۲/۰۵/۰۶ ۱۷:۰۴
خب بشه فکر کردین نون میشه واسه ما؟ (97671)
۱۳۹۲/۰۵/۰۶ ۱۷:۱۷
6 - 7 صفحه :)))))))))))))))))))))))))))) احتمالا همش نوشته نیروهای خودسر - نیروهای ناشناس خودسر و .... و همه شاد و خندان و راضی از اینکه مجلس با قدرت به این مسئله هم رسیدگی کرد . (97684)
بهرام
United States
۱۳۹۲/۰۵/۰۶ ۱۷:۱۹
مطمئن باشید این گزارش هم مثل گزارشات دیگه صرفا درحد گزارش باقی خواهد ماند و انتظار نداشته باشید که اتفاق بیشتری رخ دهد . (97686)
۱۳۹۲/۰۵/۰۶ ۱۷:۵۴
بخوانيد با اسم و بدون سانسور تا سيه روي شود هركه در او غش باشد! (97718)
روژان
۱۳۹۲/۰۵/۰۶ ۱۸:۴۴
خوبه به شرطی که به جای اسامی عاملین وفاعلین از نشانه های رمز و نقطه چین استفاده نکنند (97758)
۱۳۹۲/۰۵/۰۶ ۱۹:۳۰
علت قرایت نصفه و نیمه(بدون اسامی افراد) این است که به رییس مجلس حمله کردند وگرنه اگر به خاتمی و هاشمی حمله می کردند تشویقی هم می گرفتند و اگر به دانشجویان حمله می کردند دانشجویان زندان هم می رفتند (97786)