به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : ۱۴۱۴۰
فایل های صوتی پدیده لیگ سیزدهم؛

محتوای فایل صوتی دهنوی چیست؟

گروه ورزشی: این روزها "فایل صوتی" در فوتبال از نان شب واجب تر است،در فوتبال بايد ياد بگيريم هر کاري انجام مي دهيم فايل صوتي آنرا نيز در اختيار بگيريم.
کمتر از یک هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال برگزار شده است و البته ۲ فایل صوتی در این هفته و یک فایل قبل از آغاز، لیگ برتر فوتبال را تحت الشعاع قرار داد و به نوعی پدیده لیگ برتر فوتبال دوره سیزدهم معرفی شد. فایل صوتی اول مربوط به تماس های فردی مشکوک که البته شایعات وی را منتسب به باشگاه استقلال می دانند بوده است و همین مسئله چالش بزرگ را بین استقلال و گسترش فولاد بوجود آورد تا جائیکه کار به شکایت و قاضی کشیده است. هنوز متن فایل صوتی بازیکن گسترش فولاد منتشر نشده است و پرونده در حال بررسی است که یک فایل صوتی دیگر خود را نمایان کرد. پس از شکایت سپاهان به دادسرای عمومی انقلاب علیه دهنوی بازیکن پرسپولیس باعث شد موج جدیدی در هفته اول لیگ برتر فوتبال پدیدار شود. واکنش تند دهنوی نسبت به اطلاق واژه کلاهبردار از سوی باشگاه سپاهان به وی باعث شد دهنوی صحبت از فایل صوتی جدیدی کند. 

این فایل صوتی طبق شنیده های ما گفتگوی مدیرعامل سپاهان و هافبک پرسپولیس است که البته پس از اردوی خارجی سپاهان انجام گرفته است و البته این شنیده های غیر رسمی هنوز تأیید نشده، اما به نوعی دهنوی در این گفتگو از زبان مدیرعامل سپاهان حرف هایی شنیده که دلیل اصلی پیوستنش به پرسپولیس است، اما نباید فراموش کرد این موضوع درست زمانی بوده است که سپاهان مشغول مذاکره با مجتبی جباری بوده و احتمال می رود با حضور جباری دیگر نیازی به دهنوی نبوده است. بنا بر برخی ملاحظات تأییدنمی کنیم اما در آینده شاید متن فایل صوتی منتشر شود، البته اگر دهنوی بخواهد و مدیران پرسپولیس و سپاهان با یکدیگر به توافق نرسند. البته لازم است فایل صوتی فتح اله زاده را که در مورد گفتگوی پرسپولیسی ها و مذاکره ۷ میلیاردی با رحمتی است به این فایل های صوتی اضافه کنیم تا فایل های لیگ سیزدهم به عدد ۳ برسد.

در همین خصوص وکیل قاسم دهنوی گفت: من هنوز به طور دقیق نمی دانم در فایل صوتی که قاسم دهنوی از مدیر عامل باشگاه سپاهان در اختیار دارد چه مطالبی آمده است ولی می دانم چنین فایلی وجود دارد. عبدالصمد ابراهیمی گفت: به نظر من این کار اشتباه است ، اما اگر دهنوی چنین اشتباهی انجام می دهد به خاطر اشتباه باشگاه سپاهان است که رویه مناسبی را در پیش نگرفته است چراکه کار دیروز آنها اشتباه بود. هم از جهت عرف کار فوتبال این حرکت درست نبود و هم از نظر قانونی برای آنها مسئولیت آور است. وی در این باره ادامه داد: کلاهبرداری عناصر حقوقی دارد که باید شکل بگیرد تا بتوان این بحث و اتهام را مطرح کرد. ما می توانستیم با توجه به درج رسمی چنین خبری روی سایت رسمی باشگاه سپاهان چه در فیفا و چه در مراجع حقوقی و قضایی کشور با عنوان اعاده حیثیت شکایت کنیم ،‌ اما از آنجا که می خواهیم فضای فوتبال آرام باشد قصد نداریم به این مسائل دامن بزنیم.

وکیل دهنوی ادامه داد: نمی دانیم واقعاً شکایتی وجود دارد یا اینکه فقط قصد جنگ روانی داشتند. تا این لحظه که ما هیچ احضاریه ای دریافت نکرده ایم. از سوی دیگر اگر قرار بر شکایت باشد محل عقد قرارداد تبریز بود و محل اسکان فعلی دهنوی هم تهران است پس دادگاههای تبریز یا تهران برای طرح شکایت ذیصلاح هستند نه دادگاه های اصفهان!  وي درباره وضیت مطالبات باشگاه سپاهان در زمان پرداخت آن گفت: ۲۰۰ میلیون تومان از طلب سپاهان از محل طلب باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل زاده وصول شد. دو باشگاه بر سر ۳۳۰ میلیون مابقی با یکدیگر توافق کردند. در قانون هم داریم که شخص ثالث می تواند دین یک طرف را قبول کند. حالا مسأله بین سپاهان و پرسپولیس است و اگر مشکلی هم وجود دارد در مراجع فوتبال قابل قبول است. وکيل دهنوي ادامه داد: البته یعقوب کریمی ۱۱۰ میلیون تومانی را که از پرسپولیس گرفته بود با یک چک شخصی برگرداند که این چک به دهنوی رسید و نقد شد و سپاهان هر لحظه شماره حساب بدهد، این مبلغ هم در حسابش خواهد بود. ۲۲۰ میلیون تومان می ماند که آنرا هم آقای شیرینی در تماسی که داشتند گفتند امروز بروم و بگیرم.

وی در پایان افزود: قرارداد قاسم دهنوی با باشگاه سپاهان جوانب گوناگونی دارد ولی ما واقعاً نمی خواهیم این مسائل ادامه پیدا کند. باشگاه سپاهان قبل از اینکه وضعیت دهنوی روشن شود سهمیه لیگ برتری خود را استفاده کرد و به تعبیری می توان گفت قبل ازاينکه فسخ همکاری از سوی دهنوی قطعی شود از سوی سپاهان صورت گرفت.  وکیل دهنوی یاداور شد: در استعلامی که مهران عالیپور مدیر برنامه های دهنوی از فیفا داشته است به وی گفته اند اقدام باشگاه سپاهان تخلف بوده و قابل رسیدگی است. گفتنبي است، عبدالصمد ابراهیمی مدیر برنامه های دهنوی که در کانادا مقیم است از طریق ارتباط هایی که دارد درباره شرایط پیش آمده برای دهنوی از مراجع ذیصلاح در فیفا استعلام گرفت که آنها گفتند: با توجه به اینکه نقل و انتقالات پول در قالب یک قرارداد فوتبالی انجام شد و در این قرارداد مرجع رسیدگی به اختلاف معلوم است اقدام باشگاه سپاهان تخلف بوده و قابل رسیدگی است. آنها همچنین اعلام کردند، با توجه به اینکه دو طرف قرارداد ایرانی هستند، موضوع باید از طریق مراجع فدراسیون فوتبال ایران دنبال شود و اگر نشد می توانند از فدراسیون به فیفا شکایت کنند. لازم به ذکر است، همچنین تأکید کردند فقط در مواردی که افراد از یکدیگر خسارت خارج از بندهای قرارداد می بینند می توانند به دادگاههای بیرون شکایت کنند و آنهم باید شکایت حقوقی باشد که خسارت را جبران کند، نه شکایت کیفری!

mk
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۱:۳۳
فایل صوتی زیاد افاقه نمیکنه مثل محمود خان احمدی نجاد فایل تصویری رو کنید بلکه افاقه کند (99180)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۴:۲۵
سلام بر دهنوی درود بر صادقیان (99232)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۵:۰۳
مچ گرفتن شیوه تازه و جدیدی است که مدت 8سال است باب شده رویه ای زشت و ناپسند برای پر کردن خلاء روانی!!
بردن آبروی هم دیگر را از چه کسی آموختیم؟؟؟؟؟ (99244)