به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۱۴۲۸۴

دفاع تمام قد خبرگزاري مهر از شريعتمداري

يك موي شريعتمداري را با هيچ‌كس عوض نمي‌كنيم
گروه سياسي: مدیرعامل خبرگزاری مهر با بیان اینکه کسانی‌که کیهان و شریعتمداری را به‌دروغ افراطی می‌خوانند، خود اصل افراط هستند، گفت: خط‌دهنده اصلی توهین‌کنندگان به روزنامه کیهان و افراطی دانستن شریعتمداری سردمداران فتنه ۸۸ هستند.
رضا مقدسی در گفت‌‌وگو با تسنیم، درباره هجمه رسانه‌های اصلاح‌طلب به روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری مدیر‌ مسئول آن گفت: مواضع روزنامه کیهان و آقای شریعتمداری مواضعی اصولی و در دفاع از آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری بوده است و تابه‌حال آنچه را از روزنامه کیهان و مدیر‌مسئول آن دیدیم، دفاع از این آرمان‌ها و مقابله با جریان خط سازش بوده است‌ لذا این مواضع موجب می‌شود روزنامه کیهان و مسئولان آن از سوی جریان اصلاح‌طلب مورد هجمه باشند. همه کسانی که کیهان را مورد هجمه قرار می‌دهند، مشخص هستند و همه می‌دانند این افراد چه سابقه و اهدافی دارند و چه خطی را دنبال می‌کنند.

مدیرعامل خبرگزاری مهر خط‌‌دهنده اصلی توهین‌کنندگان به روزنامه کیهان و افراطی دانستن شریعتمداری را سردمداران فتنه ۸۸ دانست و با بیان اینکه کسانی که کیهان و شریعتمداری را افراطی می‌دانند، خود اصل افراط هستند، گفت: برای افکار عمومی روشن است که امروز افرادی که سعی می‌کنند در روزنامه‌‌‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب خود را به‌عنوان چهره‌های معتدل جلوه دهند، چه افرادی هستند.
مدیرعامل خبرگزاری مهر اضافه کرد: هجمه‌کنندگان به روزنامه کیهان حتی آرمان‌های امام و انقلاب و مقدسات اسلامی را مورد تخطئه و هجمه قرار دادند و به ارزش‌های اسلامی توهین کردند و آنها را به استهزاء گرفتند، این افراد چه نسبتی با اعتدال و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دارند؟ مقدسی یادآور شد: روزنامه کیهان خط‌مقدم افشای این جریان بوده و به همین جهت همواره مورد هجمه این جریان ‌است و ما نیز یک تار موی آقای شریعتمداری و دوستان روزنامه کیهان را با همه این روزنامه‌های اصلاح‌طلب عوض نخواهیم کرد.

گفتني اينكه، خبرگزاري مهر كه زير نظر سازمان تبليغات اسلامي فعاليت مي‌كند در انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم، از كانديداتوري محمدباقر قاليباف حمايت مي‌كرد و يكي از تريبون‌هاي رسانه‌اي او  به شمار مي‌رفت.