به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : ۱۴۳۵۹

قلعه‌نويي: عدالتي که مي‌گويند همين است

گروه ورزشی: سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: خيلي جالب است، اشتباهات داوري از ما سه امتياز گرفت، کميته انضباطي هم يک امتياز، اين است عدالتي که مي‌گويند.
قلعه‌نويي: عدالتي که مي‌گويند همين است
امير قلعه نويي درباره ديدار تيم‌هاي استقلال و فجر سپاسي در چارچوب هفته سوم ليگ برتر اظهار داشت: جا دارد از تمام مردم اينجا تشکر کنم که هيچ جا ما را تنها نمي‌گذارند. شيرازي‌ها طرفداران خوبي دارند. وي درباره ديدار فردا گفت: ما شرايط خوبي داريم و تيم فجر را هم آناليز کرده‌ايم. اين تيم فوتبال قابل قبولي انجام مي‌دهد هر چند در دو ديدار گذشته نتيجه را واگذار کرده اما در مجموع فوتبال خوبي را ارائه مي‌دهد. سرمربي استقلال با اشاره به شکست مقابل سپاهان تصريح کرد: ما فوتبال قابل قبولي ارائه داديم و کيفيت بازي ما را اميدوار کرد اما نتيجه را به موجب اتفاقاتي واگذار کرديم. قلعه‌نويي درباره مصدومان استقلال يادآور شد: ما همچنان سه مصدوم يعني جمشيديان، هاشم‌ بيک‌زاده و ساموئل را نداريم اما ساير بازيکنان در خدمت تيم هستند. وي درباره نتيجه اين بازي گفت: نتيجه خواست خداست اما هميشه بازي با تيم‌هايي که پيرواني سرمربي آن است‌، سخت است. او مربي باکلاسي است و هر جا که باشد زحمت زيادي مي‌کشد خصوصا در شيراز که چندين سال حضور داشته. ما تا جايي که ديديم در بازي‌هاي گذشته فجر سپاسي فوتبال قابل قبولي ارائه کرده و با وجود اينکه نتيجه را واگذار کرده اما با برنامه بازي کرد. سرمربي استقلال در خصوص کسر يک امتياز از اين تيم به علت فحاشي تماشاگران آبي‌پوشان يادآور شد: اين موضوع بستگي به مديريت باشگاه دارد اما بسيار جالب است که سه امتياز اشتباه داوري از ما گرفت و يک امتياز کميته انضباطي. اين همان عدالتي است که مي‌گويند.

رئیس کمیته انضباطی دلایل کسر امتیاز از استقلال، سایپا و ملوان را اعلام کرد
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه در دو سال گذشته تنها تیم‌ها جریمه نقدی می‌شدند، گفت: پس از محرز شدن این مسئله که جریمه‌های نقدی کارساز نیست، طبق آئین‌نامه تصمیم به کسر امتیاز از تیم‌هایی گرفتیم که تماشاگرانشان به داور، تیم مقابل و یا افراد دیگر فحاشی می‌کنند. اسماعیل حسن‌زاده در گفتگو در خصوص جریمه تیم‌های لیگ برتری به خاطر فحاشی تماشاگران آنها گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم‌های استقلال، سایپا و ملوان بندرانزلی را به خاطر تخلف تماشاگران منتسب به آنها با کسر یک امتیاز جریمه کرد. وی دلیل کسر یک امتیاز از تیم‌های استقلال، سایپا و ملوان بندرانزلی را اینگونه عنوان کرد: دو سال بود که تنها با جریمه نقدی تیم‌ها را تنبیه می‌کردیم و در هفته نخست هم تیم‌هایی که تماشاگران منتسب به آنها فحاشی می‌کردند، با جریمه نقدی جریمه کردیم اما در نهایت تصمیم گرفتیم طبق آئین‌نامه جرایم سختگیرانه‌تری را علیه تیم‌های مختلف اعمال کنیم.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه آئین‌نامه به ما اجازه می‌دهد که از تیم‌های متخلف امتیاز کسر کنیم، اضافه کرد: برای من بسیار جالب است آقای صادق درودگر اگر چه از تیمش یک امتیاز کسر شده است اما باز هم از تصمیم ما حمایت کردند و امیدوار بودند این برخورد ما برای همه تیم‌های متخلف صورت گیرد که قطعا اینگونه هم خواهد بود. حسن‌زاده همچنین خاطرنشان کرد: وقتی ناظر بازی سایپا با راه‌آهن در گزارش خود می‌نویسد تماشاگران منتسب به تیم سایپا اگرچه تعدادشان کم بود اما بارها به داور فحاشی کردند. مهم تعداد تماشاگران نیست، یعنی ۷۰ هزار تماشاگر که نباید فحاشی کنند زیرا اگر ۵۰ نفر هم در ورزشگاه بودند و همگی به داور فحاشی کنند، باید با آنها برخورد شود.

وی با بیان اینکه اگر برخورد با متخلفان بوسیله کسر امتیاز تصمیم درستی است، همه از آن حمایت کنند، یادآور شد: قطعا هیچ فشار و یا موضوع دیگری باعث نمی‌شود امتیازهای کسر شده، بازگردانده شود. همچنین این محکومیت برای همه تیم‌های متخلف، بدون توجه به رنگ لباس و یا جایگاه‌شان‌ اعمال می‌شود. رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین گفت: ما قصد داریم در کنار جریمه، تشویق را هم در نظر بگیریم. بر این اساس آندرانیک تیموریان به خاطر مصاحبه بعد از دیدار با سپاهان و حمایت از داور، تشویق شد و قرار است ۳ میلیون تومان به حساب شخصی او به عنوان تشویق پرداخت شود.

۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۲:۳۲
امسال همه دست به دست هم ، ميخوان پرسپوليس رو قهرمان كنن.... (104815)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۰:۵۶
عدالت در این فوتبال این است که افرادی یکشبه میلیاردر شوند واسه هیچ و پوچ اما مردمی که یک عمر برای اعتلای این جامعه زندگی می کنند زندگی شان لنگ بماند. افتخار فحاشی ناموسی هم جزو همین عدالت فوتبال است. نه تنهاهیاهو
برای هیچ، بلکه هیاهو برای چیزی مضحک و مسخره و بی فایده (104877)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۱:۰۳
اگه اینجوره باید هر هفته از میزبانها امتیاز کم بشه (104884)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۱:۵۹
دست پیش گرفتی برادر تا پس نیفتی؟!! برفرض قبول اشتباهات داوری مورد ادعای شما، بازی مساوی می شد. پس سه امتیاز از شما نگرفتند. در ثانی، دو بازیکن شما باید اخراج می شد که نشد. ثالثاً: اشتباهات داوری آیا موجب قهرمانی شما در سال قبل نشد؟!! (104900)
بی نان نشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۶:۲۱
سلام
ما بودیم کلا تعطیل می کردیم تا دیگه فحاشی نکنند و پول بیت المال هدر نرود (104932)
امیر منصور
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۷:۵۴
رحمتی باد را علت گل خوردنش میدونه قلعه نویی به نفع گیری و اشتباهات داوری را حتما اگه در بازی فجر باختند یا گل خوردند فتح الله زاده میادو خواجه حافظ شیراز را عامل نفوذی جهت تخریب استقلال اعلام میکنه. (104937)