به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۱۴۳۶۶۲

پیشتازی فیلم‌های ترسناک در اکران

گروه فرهنگی_رسانه ها_روزنامه شرق نوشت: فيلم‌هاي ترسناك و علمي- تخيلي در اكران روز جمعه ٢٣ فوريه (چهارم اسفند) دست بالا را داشتند. اگر به فيلم‌هاي معرفي‌شده در اين ستون، عنوان‌هايي مانند «درمان‌شدگان»، «٧ نگهبان مقبره»، «نيمه جادو»، «راهنماي نجات‌يافتگان به زندان» و «هر روز» را نيز بيفزاييم، وزن اين ژانر در اكران بين‌المللي اين هفته بيشتر مي‌شود.
پیشتازی فیلم‌های ترسناک در اکران
 فنا
Annihilation
لنا، زيست‌شناسي كه پيش‌تر سرباز بوده، به مأموريتي مي‌رود تا دريابد بر سر شوهرش چه آمده است و با پديده‌اي مرموز روبه‌رو مي‌شود كه در سواحل آمريكا گسترش مي‌يابد. دنيايي از موجودات جهش‌يافته كه او در آنجا كشف مي‌كند، هم خطرناك و تهديدگر زندگي است و هم زيباست. الكس گارلند، سازنده «ماشين سابق» و «٢٨ روز بعد» اين فيلم علمي- تخيلي را از رمان‌هاي سه‌گانه پرفروش جف واندر ماير اقتباس كرده است كه ناتالي پورتمن، اسكار آيزاك و جنيفر جيسون‌لي از بازيگرانش هستند.
شبِ بازي
Game Night
جيسن بيتمن و ريچل مك آدامز در اين كمدي نقش زوجي را دارند كه به خيال خود وارد يك بازي دوستانه با معماي قتلي ساختگي و جنايتكاران و پليس‌هاي قلابي مي‌شوند اما درمي‌يابند كه بازيگران ديگر خيلي هم شوخي ندارند. اين فيلم را ژان فرانسوا دالي و جاناتان گلدشتاين براساس فيلم‌نامه‌اي از مارك پرز كارگردانی كرده‌اند. كايل چندلر، دني هيوستن و جسي پلمونز از ديگر بازيگران اين محصول نيولاين و برادران وارنر هستند.
عمليات درياي سرخ
Operation Red Sea
در این فیلم محصول کشور چین، هنگامی که طرحی تروریستی برای به‌دست‌آوردن مواد هسته‌ای تحت پوشش یک کودتای مرگبار به اجرا درمی‌آید، تیم خلع سلاح جائولونگِ نیروی دریایی چین، وارد عمل می‌شود و شهروندان چینی را در یمن نجات می‌دهد. این اکشن پرماجرای ١٤١‌دقیقه‌ای را دانته لام کارگردانی کرده است و یی‌ژانگ، جانی هوانگ و های کینگ از بازیگرانش هستند.
جانور بارکش
Beast of Burden
درام جنایی اکشن «جانور بارکش»، به کارگردانی جاسپر گانسلنت و با فیلم‌نامه آدام هولزل به زندگی یک خلبان قاچاقچی مواد مخدر می‌پردازد که در آخرین مأموریت گذراندن محموله کوکائین از مرز ایالات متحده – مکزیک باید بین کارتل قاچاق مواد مخدر و معامله‌ای که با نیروهای پلیس داشته است، دست به انتخاب بزند و در این میان رابطه شکرآب‌شده با همسرش را بهبود ببخشد. دنیل ردکلیف، گریس گامر و پابلو شرایبر از بازیگران این فیلم ٨٩‌دقیقه‌ای هستند.
انحنا
Curvature
قهرمان داستان این فیلم دلهره‌آور علمی- تخیلی دانشمندی است که پس از دریافت یک تماس تلفنی از خودش که در آینده به سر می‌برد، مخفیانه وارد یک تأسیسات محرمانه اسرارآمیز می‌شود تا جلوی خودش را که قرار است در یک توطئه قتل شرکت کند، بگیرد. فیلم «انحنا» را دیه‌گو هالیویس کارگردانی کرده است و لیندا همیلتون و لیندسی فورسکا در آن بازی می‌کنند.