کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیروزی مقتدرانه استقلال در هفته سوم

نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور

16 مرداد 1392 ساعت 0:44


دیدار فجرسپاسی شیراز برابر استقلال با پیروزی مقتدرانه‌ی آبی‌ها به پایان رسید. ، دیدار فجرسپاسی برابر استقلال از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر با برتری چهار بر دو استقلال برابر میزبانش به پایان رسید. آبی‌های پایتخت در این بازی، نمایشی خوب ولی در دفاع متزلزل نشان دادند. آنها در اکثر دقایق بازی، صاحب توپ و میدان بودند و در نهیات سه امتیاز دیدار را به سود خود کردند.
گل‌ها: نکونام (۳۴)، قاضی (۴۷)، عمران‌زاده (۷۳) و مجیدی در دقیقه ۸۳ برای استقلال و حمید جوکار (۳۶) و محمد حیدری در دقیقه ۵۳ برای فجرسپاسی به ثمر رساندند.
داوران: سعید مظفری زاده- رسول فروغی - غلیرضا ایلدروم - حسین اکرمی
فرار سپاهان در دقیقه ۹1
 هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با شش دیدار آغاز شد. در رشت، نفت تهران مهمان داماش گیلان بود که در پایان نود دقیقه، دو تیم با تساوی یک بر یک، امتیازات را تقسیم کردند. تک گل این دیدار را وحید امیری در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند. دیدار راه آهن برابر ملوان هم با تساوی بدون گل به پایان رسید. در اصفهان، تراکتورسازی توانست با نتیجه چهار بر دو ذوب آهن را از پیش‌رو بردارد. گل‌های تراکتورسازی را ربیع خواه، ابراهیمی، علی کریمی و کریم انصاری‌فرد در دقایق ۱۹، ۳۲ ، ۹۲ و ۹۳ و برای ذوب آهن سپهر حیدری در دقیقه ۶۳ و مهدی رجب زاده در دقیقه ۷۱ به ثمر رساندند. در تبریز هم گسترش فولاد میزبان دیگر تیم اصفهانی، سپاهان بود که در پایان نود دقیقه گسترش فولاد در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل از سپاهان پیش بود اما با گل دقیقه ۹۱ محمد غلامی تیم اصفهانی از شکست گریخت. تک گل گسترش را مهدی قریشی در دقیقه هفتم به ثمر رساند.
در دیگر دیدار این هفته، صبای قم میزبان فولاد خوزستان بود که شاگردان حسین فرکی در پایان نود دقیقه موفق شدند با حساب یک بر صفر میزبان خود را از پیش‌روی بردارند. تک گل این دیدار را عبدلله کرمی در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند. در نهایت دیدار استقلال خوزستان برابر سایپا نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیگر دیدار این هفته را پرسپولیس برابر مس کرمان، روز چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 14398

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/14398/نتایج-هفته-سوم-لیگ-برتر-فوتبال-کشور

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir