به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۱۴۴۰۲۱

اسپیلبرگ در سکوت فیلم ترسناک می‌سازد

گروه فرهنگی: استیون اسپیلبرگ کارگردان برنده جایزه اسکار فیلم جدیدش را در ژانر ترسناک و در «ویکلو» در ایرلند می‌سازد. این کارگردان نامدار به تازگی به ایرلند پرواز کرده تا جدیدترین پروژه‌اش را با عنوان «چرخش» کلید بزند. این در حالی است که هیچ جزییاتی از پروژه اعلام نشده و وی قصد دارد تا همه تصاویر این فیلم را سرپوشیده نگه دارد.
البته اسپیلبرگ در مقام تهیه کننده اجرایی در پروژه حضور دارد و فلوریا زیگزموندی که کارگردانی سریال «داستان خدمتکار» را در کارنامه دارد، به‌ عنوان کارگردان فیلم انتخاب شده است.گفته شده تهیه کننده در مکان فیلمبرداری از ابعاد وسیع پنهان‌کاری استفاده کرده است. بخشی از این فیلم در ایالت کیل‌رودری ساخته می‌شود.تمام دست اندرکاران فیلم مجبور به امضای توافق‌نامه‌ای شدند که برمبنای آن باید در سکوت کامل خبری کار کنند و هیچ فردی بدون اجازه حق نزدیک شدن به مکان ساخت فیلم را ندارد.با این حال صنعت فیلم ایرلند اعلام کرده اسپیلبرگ از هفته پیش وارد این کشور شده و ساخت فیلم جدیدش را شروع کرده است. در این فیلم که پیش‌تر از آن با عنوان «تسخیر شده» نام برده شده بود فین وولف‌هارد از استعدادهای بازیگری حضور دارد.این استعداد ۱۵ ساله کانادایی در نقش مایک ولان در سریال «چیزهای عجیب» بازی کرده بود.پروژه جدید اسپیلبرگ داستان زن جوانی را روایت می‌کند که مکنزی دیویس در نقش او بازی خواهد کرد. این زن به عنوان پرستار مراقبت از ۲ بچه یتیم را در یک کاخ بزرگ ییلاقی و ترسناک برعهده گرفته است.این فیلم با اقتباس از رمانی از هنری جیمز با عنوان «سخت‌تر شدن اوضاع» ساخته می‌شود.گفته شده اسپیلبرگ در هتل گلن درود اقامت دارد و وقتی در حال فیلمبرداری نیست با مقررات سخت از لو رفتن اطلاعات این پروژه محافظت می‌کند.او پیشتر با دانیل دی لوییس بازیگر برنده اسکار دیداری از ایرلند داشت.
اسپیلبرگ مدت قابل توجهی را برای ساخت فیلم «نجات سرباز رایان» در سال ۱۹۹۷ در کووِکسفورد گذراند. وی از ساحل کوراکلو برای پس زمینه افتتاحیه این فیلم دراماتیک استفاده کرده بود.