به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۰ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۱۴۵۲۴
در هفته چهارم لیگ برتر:

پرسپولیس برابر سایپا شکست خورد

گروه ورزشي: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر نخستین شکست خود در فصل جاری لیگ برتر را تجربه کرد. این اولین برد شاگردان فیرات برابر مردان علی دایی بود که هم عملکرد قابل قبولی در این بازی نداشتند و هم در کسب نتیجه ناکام ماندند.
پرسپولیس برابر سایپا شکست خورد
به گزارش مهر، روز دوم از هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز یکشنبه با برگزاری دیدار تیم‌های سایپا البرز و پرسپولیس آغاز شد که این بازی درحالی با برتری یک بر صفر تیم سایپا به پایان رسید که حملات پرتعداد اما بدون هدف سرخپوشان تهرانی برای رسیدن به گل در این بازی نتیجه‌ای در بر نداشت. در این بازی که از ساعت 19:25 دقیقه و با قضاوت سیدمهدی سیدعلی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، "روزبه شاه علیدوست" در دقیقه 30 و با شوتی از راه دور دروازه تیم پرسپولیس را باز کرد تا تیمش با برتری به رختکن برود. نیلسون جونیور که در 3 بازی گذشته دروازه خود را بسته نگه داشته بود، پس از 300 دقیقه نخستین گل خود را در لیگ سیزدهم دریافت کرد.

روزبه شاه علیدوست، مقداد قباخلو و محمدباقر صادقی از تیم سایپا بازیکنان اخطاری این مسابقه بودند. ضمن اینکه تنها موقعیت خطرناک پرسپولیس در این بازی به ضربه سر عباس‌زاده مربوط می‌شد که پس از برخورد به تیر عمودی دروازه، توسط صادقی مهار شد. علی دایی در این مسابقه از نیلسون جونیور، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی (69- حمید علس عسگر)، حسین ماهینی، رضا حقیقی (80- هادی نوروزی)، محمد نوری، قاسم دهنوی، میلاد غریبی(46- محمد عباس‌زاده)، پیام صادقیان و سیدمهدی سیدصالحی در ترکیب پرسپولیس استفاده کرد. محمدباقر صادقی، ابراهیم شکوری، علی زینالی (63- مقداد قباخلو)، حامد شیری، سجاد مشکل‌پور، مجید ایوبی، بابک حاتمی، ابراهیم صادقی (83 - محسن ارزانی)، روزبه شاه علی دوست، سجاد شهباززاده و کاوه رضایی نفرات تیم سایپا را در این بازی تشکیل دادند.

مردان سرخپوش پایتخت در این بازی هم نتوانستند با عملکرد خود رضایت هواداران را بطور کامل جلب کنند و علاوه بر ارائه یک بازی پرانتقاد، در کسب نتیجه‌ هم ناکام ماندند تا فرصت مناسب را برای رسیدن به صدرجدول از دست بدهند. این نخستین شکست پرسپولیس در لیگ چهارم بود که پس از دو پیروزی و یک تساوی بدست آمد. ضمن اینکه سایپا هم بعد از دو پیروزی و یک شکست، اولین پیروزی‌اش در فصل جاری لیگ برتر را برابر شاگردان علی دایی بدست آورد.

گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۲۰ ۲۲:۲۰
بهار جان! فکر نمی کنی در سطر یکی به آخر اشتباه داشته باشی؟
با عرض معذرت!!!! (107505)
۱۳۹۲/۰۵/۲۰ ۲۲:۵۲
چند بازی دیگه تماشاگران از علی دایی به سمت علی کریمی خواهند رفت (107528)
۱۳۹۲/۰۵/۲۰ ۲۲:۵۷
خدا رو شکر (107533)