به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۱۴۶۵۷۸

بهترین کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی تهران کجاست؟

 
 
دندانپزشکی ای بسیاری در تهران مشغول به فعالیت و ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم هستند, اما اینکه بتوان گفت کدام یک بهترین هستند به عوامل مختلفی بستگی دارد.

در این مطلب به معرفی کلینیک دندانپزشکی هروی می پردازیم که یکی از بهترین دندانپزشکی های تهران می باشد و بسیاری از خدمات دندانپزشکی بزرگسالان و کودکان مانند: ارتودنسی, دندانپزشکی زیبایی, ایمپلنت دندان, لمینت, بلیچینگ و . . . را با قیمت و تعرفه های دندانپزشکی مناسب و بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد.
کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی هروی در تهران مبتنی بر اهداف زیر فعالیت می کند:

۱- مواجهه بیماران با محیطی آرام, زیبا و ارتباط با پرسنلی که اصول رفتاری و همدلی با بیماران را به صورت آموزش دیده اند.

۲- ارائه خدمات درمانی نوین, پیشرفته و کارآمد جهت جلب اعتماد بیمارها

۳- بهره مندی این مرکز (درمانگاه دندانپزشکی هروی) از کادر درمانی حرفه ای و مجرب و همچنین هیأت علمی دانشگاه های مطرح کشور سبب شده است که انجام درمان های تخصصی دندانپزشکی مانند کاشت ایمپلنت دندان, زیبایی, لمینت دندان و ارتودنسی دندانها و . . . با بهترین کیفیت برای بیمارها مهیا شود.

۴- تجهیز کلینیک دندانپزشکی به مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های استریلیزاسیون و کاربرد مواد مصرفی با کیفیت بالا جهت اطمینان خاطر بیماران عزیز انجام شده است.
۵- پذیرش بیماران اورژانسی و پاسوخگویی به این عزیزان در شیفت شب باعث سهولت و راحتی دسترسی مراجعه کنندگان ارجمند و صرفه جویی در وقت از اصول همواره مورد توجه مرکز دندان پزشکی بوده است.

۶- پیگیری درمان های دندانپزشکی ارائه شده و احترام به حقوق اخلاقی بیمارها همیشه در زمره اهداف لینیک شبانه روزی دندانپزشکی هروی بوده است و خواهد بود.

شماره تماس جهت رزرو نوبت: ۰۲۱-۲۲۹۸۴۱۰۰ و ۰۲۱-۲۲۹۸۴۰۶۰
آدرس: آدرس: تهران, میدان هروی, خیابان مکران شمالی, پلاک ۱۸, طبقه چهارم