کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استقلال تهران به رده دوم جدول صعود کرد

17 فروردين 1397 ساعت 23:41

گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال تهران که یکی از مدعیان نایب قهرمانی در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر است با پیروزی برابر تیم قعرنشین موقتا به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.


دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و سیاه جامگان مشهد شامگاه امروز جمعه در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۴ بر یک شاگردان شفر به پایان رسید. فرشید اسماعیلی(۵۰ و ۸۴)، علی قربانی(۶۷ و ۷۶) برای استقلال و حمید علی عسگری(۷۹) برای سیاه جامگان گل زدند.
استقلال که یکی از مدعیان نایب قهرمانی در این دوره از مسابقات است در نیمه اول تلاش زیادی کرد تا دروازه حریف قعرنشینش را باز کند اما بازی خوب تیم مشهدی اجازه نداد آبی ها به گل برسند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم استقلال روند هجومی تری به خود گرفت و علی قربانی که در دقایق پایانی نیمه اول به جای داریوش شجاعیان وارد زمین شده بود در این نیمه مرد اول زمین بود. ابتدا فرشید اسماعیلی در دقیقه ۵۰ برای استقلال گل زد تا قفل دروازه تیم مشهدی باز شود.
در ادامه علی قربانی دوبار موفق به گلزنی شد که تا خیال شاگردان شفر بابت پیروزی و رسیدن به سه امتیاز این دیدار راحت شود. اما در دقیقه ۷۹ حمید علی عسگری با شوتی زیبا و دیدنی یکی از گل ها را جبران کرد تا دقایق پایانی خیلی یکطرفه دنبال نشود.
با این حال چهار دقیقه بعد از این گل فرشید اسماعیلی بازهم دروازه حریف را باز کرد تا اختلاف بیشتر شود و استقلال به یک برد پرگل برابر گزینه اول سقوط به لیگ دسته اول دست پیدا کند. سیاه جامگان که ۱۵ امتیازی بود با این شکست تقریبا سقوطش به دسته پایین تر را قطعی کرد.
استقلال هم که یکی از اصلی ترین گزینه های کسب نایب قهرمانی لیگ هفدهم است با این برد ۴۷ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد تا همسایه پرسپولیس شود. البته آبی های تهران برای تثبیت این جایگاه باید منتظر دیدار روز شنبه ذوب آهن و سپیدرود رشت باشند.


کد مطلب: 146655

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/146655/استقلال-تهران-رده-دوم-جدول-صعود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir