به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۱۴۶۶۹۵

آزار و اذیت و قتل دختر 7 ساله مشهدی

آزار و اذیت و قتل دختر 7 ساله مشهدی
گروه حوادث_رسانه ها: روزنامه ايران نوشت: میوه فروش محلی که پس از ربودن دختر 7 ساله مشهدی و آزار و اذیت و قتلش دستگیر شده بود، صبح امروز صحنه جنایت هولناکش را بازسازی خواهد کرد.ساعت 11 شامگاه 7 فروردین بازپرس کشیک قتل مشهد در جریان کشف جسد دختری خردسال داخل گونی در شهرک رجایی مشهد قرار گرفت. با اعلام این خبر تیم تحقیق به همراه بازپرس احمدی‌نژاد از شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد راهی محل حادثه در خیابان شهید غلامی  شدند.در بررسی‌های مقدماتی مأموران با توجه به آثار کبودی روی گردن دخترک، علت احتمالی مرگ را خفگی اعلام کردند و زمان مرگ نیز حدود 4 ساعت پیش از کشف جسد تعیین شد. در حالی که تحقیقات برای شناسایی هویت این دختر خردسال ادامه داشت، مرد افغانی خود را به تیم تحقیق رساند و مدعی شد که جسد متعلق به دختر 7ساله‌اش به نام «ندا» است که ساعاتی قبل برای خرید نان از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته بود.

سرنخ طلایی
با اظهارات پدر دخترک که از اتباع افغان بود، دوربین‌های مداربسته محل و مسیر رفت و برگشت دخترک به نانوایی با دستور بازپرس جنایی مورد بررسی قرار گرفت. از طرفی با توجه به خاکی بودن گونی حامل جسد این احتمال مطرح شد که محل جنایت خانه‌ای نیمه ساز باشد. با این فرضیه خانه‌های محل بازگشت ندا مورد بررسی قرار گرفت و درنهایت خانه عامل این جنایت که مرد سبزی فروشی محلی بود شناسایی شد. بررسی‌ها نشان داد که صاحب خانه همزمان با ناپدید شدن دخترک، مغازه‌اش را تعطیل و همه بار میوه و سبزیجات را در حیاط خانه رها کرده است.  به این ترتیب تیم تحقیق به کمین تنها مظنون پرونده نشست و در کمتر از 48 ساعت از قتل ندا، مرد سبزی فروش با بازگشت به خانه دستگیر شد.
 
آزار و اذیت و قتل دختر 7 ساله مشهدی +عکس

اعتراف‌های تکان دهنده
متهم که در برابر مدارک پلیسی ناچار به اعتراف شد به مأموران گفت: آن شب مواد مصرف کرده بودم و ندا را مانند یک زن زیبا دیدم. وسوسه به جانم افتاد و در یک لحظه او را ربودم و مورد آزار و اذیت قرار دادم. قصد داشتم او را رها کنم اما ندا گفت ماجرا را به مادرش می‌گوید و همین مسأله باعث شد  او را به قتل برسانم. آن شب، همسر و فرزندانم به میهمانی رفته بودند و من بعد از رها کردن جنازه در نزدیکی‌های خانه‌ام به آنجا رفتم. فکر نمی‌کردم به این زودی دستگیر شوم اما واقعاً از کاری که کرده‌ام پشیمانم.با اعتراف متهم 41 ساله به قتل، او برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد. این قاتل شیطان صفت صبح امروز در حضور بازپرس جنایی و تیم تحقیق به بازسازی صحنه جنایت می‌پردازد.در دو سال گذشته نیز در جنایت هایی مشابه دو دختر خردسال به نام های «آتنا» و «ستایش» قربانی هوس های شیطانی دو همسایه خود شده و هر دو پس از شکنجه به قتل رسیدند. عاملان این دو جنایت سال گذشته به دار مجازات آویخته شدند.
برچسب ها: تجاوز حوادث قتل