به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۱۴۷۴۶۱

خودروی چینی گرانترین شاسی بلند جهان/تصاویر

گروه فناوری: اگر شما از رولزرویس کولیان به عنوان لوکس‌ترین SUV جهان نام می‌برید، احتمالا هرگز چیزی در خصوص کارل‌من کینگ نشنیده‌اید.
خودروی چینی گرانترین شاسی بلند جهان/تصاویر
این "پادشاه" محصول شرکت چینی IAT است و برخلاف بسیاری از SUV های دیگر تجربه بی‌نظیر و منحصر به فردی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. البته کسب چنین تجاربی مستلزم هزینه‌کرد 2 میلیون دلار ناقابل است که برای خرید یک مدل پایه می‌پردازید. اگر شما به یک ترکیب دیوانه‌کننده با گزینه‌های شخصی‌تر نیاز دارید و یک خودروی بلندقد با بدنه ضدگلوله می‌خواهید، باید حدود 3.8 میلیون دلار از پس‌اندازتان را خرج کنید.
1
خودرو آنقدر بزرگ است که شرکت سازنده مجبور به استفاده از ساختار و پلت‌فرم فورد F550 در خودرو شده است.  این خودرو همچنین از موتور فورد موتور 6.8 لیتری V10 فورد بهره می‌برد که توان تولید قدرتی حدود 400 اسب‌بخار را دارد.
 
2
این حجم از عضله و ابعاد ، خودرو را به مدلی کند تبدیل کرده  که بیشینه سرعت آن به 140 کیلومتر در ساعت می‌رسد. البته از یک خودرو با عرض 2.5 متر و وزن 6 تن نمی‌توان انتظار تحرک بیشتری را داشت و محدودیت سرعت در این بخش طبیعی به نظر می‌رسد.
 
3
زندگی واقعی در فضای درونی کابین جریان دارد.چراغ‌های مخفی، صفحه تلویزیون کشویی یا جمع‌شدنی، یخچال، دستگاه کافی ساز و میز تاشو از گزینه‌های رفاه‌ساز این خودرو هستند. بر این باوریم این خودرو کمی فراتر از suv های دیگر ظاهر شده و همه چیز در آن بدون شخصی‌سازی و تیونینگ ثروتمندانه به نظر می‌رسد.
 
4
خریداران همچنین می‌توانند یک نسخه 6 در و 6 صندلی از این خودرو را داشته باشند. شرکت سازنده اعلام کرده که تنها 6 نسخه از این خودرو را خواهد ساخت و این موضوع می‌تواند به منحصربودن دارندگان ثروتمند آن در جهان کمک کند.