به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۱۴۸۲۱۰

لیست بهترین برندهای لپتاپ 2018 منتشر شد

گروه فناوری: وبسایت «لپتاپ مَگ» که به بررسی لپتاپ های مبتنی بر ویندوز و نیز کروم بوک ها و مک بوک ها می پردازد، جدیدترین لیست ده گانه بهترین برندهای تولید کننده لپتاپ (سال 2018) را منتشر کرده است.
لیست بهترین برندهای لپتاپ 2018 منتشر شد
این بررسی ها بر اساس پشتیبانی و گارانتی (20 امتیاز)، طراحی (15 امتیاز)، نوآوری (10 امتیاز)، ارزش (15 امتیاز) و بررسی های انجام شده توسط این وبسایت (40 امتیاز) دسته بندی شده اند و به این ترتیب به هر برند امتیازی بین 0 تا 100 تخصیص یافته است.به طور دقیق تر باید گفت که در این مقایسه در بخش بررسی های انجام شده توسط لپتاپ مگ بیشترین اهمیت را طراحی دارد. در این مقایسه لپتاپ هایی که در بازه زمانی اول ماه مارس سال 2017 تا 28 فوریه سال 2018 (11 اسفند سال 95 تا 9 اسفند سال 96) بررسی شده اند، لحاظ گردیده اند.از سوی دیگر لپتاپ هایی که موفق شده اند جایزه انتخاب سردبیر (Editors' Choice award) را دریافت کنند، 0.75 واحد امتیاز اضافه را دریافت کرده اند.
بهترین و بدترین لپ تاپ های سال 2018
امسال نیز مانند سال گذشته لنوو موفق شده رتبه اول را به خود تخصیص دهد. در حالی که اچ پی و دل رتبه های دوم و سوم را کسب کرده اند. البته این بار اپل از رتبه پنجم سال 2017 به رتبه هفتم امسال سقوط کرده. در ادامه لیست این موارد را با هم مرور می کنیم.
1- لنوو (امتیاز 86 از 100)

لپتاپ های لنوو موفق شده اند در 53 درصد از بررسی های سایت لپتاپ مگ امتیاز 4 یا 5 (از مجموع 5 امتیاز) را دریافت کنند. با این حال پشتیبانی این کمپانی از لپتاپ هایش نسبت به سال پیش کاهش یافته است.
2-  اچ پی (امتیاز 85 از 100)

اچ پی امسال موفق شده موقعیت خود را دو پله (در مقایسه با 2017) بهبود دهد. از حیث بررسی ها نیز لپتاپ های این کمپانی دومین امتیاز را به خود تخصیص داده اند. با این حال با کسب 14 امتیاز در زمینه ارزش توانسته در کنار لنوو با امتیازی برابر بایستد.
3- دل (امتیاز 82 از 100)

به عقیده کارشناسان لپتاپ مگ، این محصولات دل ترکیبی از سیستم های فوق العاده و اعلا را ارائه می دهند. همچنین این برند موفق شده در زمینه پشتیبانی امتیاز بسیار خوب 18 را کسب نماید.
4- ایسر (امتیاز 81 از 100) - رتبه مشترک با ایسوس

ایسر موفق شده تعادل مناسبی بین قابلیت های اعلا و قیمت پایه لپتاپ های خود ایجاد کند. این کمپانی همچنین محصولاتی بسیار گران قیمت از جمله مدل پردتور 21 اکس با قیمت 9 هزار دلاری را در سبد محصولات خود دارد.
4- ایسوس (امتیاز 81 از 100) - رتبه مشترک با ایسر

ایسوس به لطف محصولاتی از جمله Zephyrus موفق شده در زمینه لپتاپ های ویژه بازی پیروز میدان باشد. همچنین این کمپانی در زمینه طراحی و ارزش توانسته امتیاز کامل را کسب کند.
6- مایکروسافت (امتیاز 77 از 100)

کمپانی ساکن ردموند از حیث مدل، لپتاپ های معدودی را روانه بازار کرده. با این حال همه آنها درجه یک هستند و در این میان می توان به سرفس بوک 2 با طراحی خلاقانه اش اشاره کرد.
7- اپل (امتیاز 72 از 100)

سیب اپل این بار دو پله به پایین افتاده و به نظر می رسد این کمپانی به اندازه کافی به کسب و کار خود در بخش لپتاپ ها توجه نشان نمی دهد. کمپانی ساکن کوپرتینو در سال های اخیر چندان نوآوری یا حتی تغییرطراحی چشمگیری را در این محصولات خود اعمال نکرده. با این حال موفق شده بهترین پشتیبانی را در بین تمامی برندها به مشتریان خود ارائه دهد.
8- ریزر (امتیاز 70 از 100)

اگر در جستجوی یک لپتاپ ویژه بازی هستید و بودجه مناسبی هم در اختیار دارید، شاید بد نباشد نیم نگاهی به محصولات ریزر بیندازید، ولی اگر به دنبال نمونه های مقرون به صرفه تری هستید، این برند را فراموش کنید.
9- ام اس آی (امتیاز 67 از 100) - رتبه مشترک با سامسونگ

شرکت ام اس آی یکی از اولین ها در زمینه عرضه لپتاپ های ویژه گیمینگ بود. با این حال به علت کسب امتیاز پایین در زمینه پشتیبانی فنی به قعر جدول سقوط کرده. در این بین محصولات ویژه ای از جمله GT75VR Titan Pro قرار دارد که بنا بر ادعای لپتاپ مگ از بهترین کیبورد در بین تمامی نمونه های گیمینگ برخوردار است.
9- سامسونگ (امتیاز 67 از 100) - رتبه مشترک با ام اس آی

اگر سامسونگ همان طور که به بخش موبایل های خود توجه نشان می داد، به لپتاپ هایش نیز اهمیت می داد، می توانست عملکردی بهتر از این داشته باشد. طراحی این رده از محصولات کمپانی کره ای کمترین میزان جذابیت را در بین سایر رقبا دارند. با این حال پشتیبانی سامسونگ امتیاز بسیار مناسبی را کسب کرده است.برای مقایسه دقیق تر امتیاز ها جدول زیر را مشاهده نمایید:
مرجع : برترین ها
برچسب ها: لپ تاپ