به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۱۴۹۲۳

تیبا هاچ بک بهمن عرضه می‌شود

گروه اقتصادی: عرضه تیبا هاچ بک از بهمن ماه امسال آغاز خواهد شد.
تیبا هاچ بک بهمن عرضه می‌شود
تیبا هاچ بک مدل دیگری از تیبا بر روی پلت‌فرم این خودرو است.تیبا هاچ بک چهار سیلندر بوده و حجم موتور آن 1500 سی‌سی است. وزن این خودرو 1035 کیلوگرم و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی 6.8 لیتر در صد کیلومتر است.قیمت قطعی این خودرو هنوز تعیین نشده و پیش فروش آن با پیش پرداخت 12 میلیون تومان صورت می‌گیرد. الباقی مبلغ نیز زمان تحویل براساس قیمت روز محاسبه خواهد شد.

به نظر می‌رسد پس از تصمیم وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت درباره نحوه تعیین قیمت خودروها، قیمت تیبا هاچ بک نیز از سوی نهاد مربوطه تعیین شود.البته به نظر نمی‌رسد قیمت این خودرو با قیمت نوع معمولی آن چندان متفاوت باشد.

سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۱:۲۳
هیچ نقطه ای از این دنیای ویران اینگونه نیست که قیمت نهایی یک کالا معلوم نبوده وبه فروش برسد.این عقد بیع به لحاظ حقوقی صحیح نیست.چرا که قیمت مبیع برای ایجاب وقبول نا مشخص است.نمی توان گفت من یک متاعی دارم به قیمتی که نمی دانم چند خواهد بود می فروشم.این بیع اشکال اساسی دارد.آقای دکتر روحانی که خود یک حقوقدان است باید لا اقل از جهات حقوقی یک سامانی به بازار بدهد. (116234)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۲:۱۹
ینی زشته هااااا (116257)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۴:۴۸
اونوقت دقیقاً میشه پراید (116294)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۶:۱۲
مردم..من تیبا معمولی نوشتم..۴۵ روز از موعد تحویلش گذشته ماشینو ندادن که هیچی،هیچکسم پاسخگو نیست..اینا فقط میخوان پول جمع کنن..ماشین در کار نیست...کلاه نره سرتون (116333)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۴ ۰۲:۱۳
حكايت خر همون خره فقط پالونش عوض ميشه!!!! (116571)