به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۴
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۱۴۹۳۸

مايك تایسون: دارم می‌میرم؛ مرا ببخشيد!

گروه ورزشی: قهرمان سابق بوکس سنگین وزن جهان با اعتراف به مصرف زیاد دارو و الکل می‌گوید در حال مرگ است!
مايك تایسون: دارم می‌میرم؛ مرا ببخشيد!
مایک تایسون، بوکسور پرحاشیه و جنجالی در اظهارنظری اعلام کرد، به زودی خواهد مرد، زیرا نمی‌تواند از دارو و الکل دوری کند! تایسون درباره شرایط خود گفت: زندگی کوتاه است. اگر مراحل درمان خودم را ادامه ندهم، به زودی خواهم مرد. درد بسیار زیادی حس می‌کنم. فقط می‌خواهم هر چه زودتر درمان شوم. می‌خواهم زندگی بدون الکل و دارو داشته باشم. نمی‌خواهم بمیرم. وحشیانه الکل مصرف می‌کنم و به همین خاطر در حال مرگ هستم. او ادامه داد: بعضی مواقع آدم بدی بودم و کارهای بسیار بدی انجام دادم. اکنون فقط می‌خواهم بخشیده شوم. امیدوارم تمام کسانی که به آنها بدی کردم، من را ببخشند. می‌خواهم زندگی خودم را عوض کنم. دوست دارم از این به بعد زندگی متفاوتی داشته باشم.

۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۴:۵۴
خواهش میکنم ، خدا رحمتت کنه. (116297)
yasin ghasemi bojd
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۹:۰۴
چه کسی می تواند قهرمان سنگین وزن مایک تایسون را فراموش کند که به جرم تجاوز به دزیره واشنگتن به شش سال حبس متهم شد. تایسون فقط سه سال را در زندان سپری کرد و بعد با عفو مشروط آزاد شد. بعد با رابین ژیونز ازدواج کرد و یکسال بعد درست در روز تولد از او طلاق گرفت چون ژیونز ادعا کرده بود که تایسون از او سوءاستفاده کرده است. رفتارهای سوءاستفاده گرانه در همه سطح های جامعه دیده می شود. (116397)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۴:۵۴
روحت شاد... (116298)
نبات
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۵:۰۴
حس نزدیک بودن مرگ باعث میشه آدم از رفتارهای بد خودش منزجر بشه آیا اگه باز حس کنی ازت دوره بازم دوس داری جبران کنی
نمیدونم کی هستی ولی امیدوارم خوب شی (116301)
ا_اندايش
Sweden
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۵:۳۳
ما كه بدي از اين آقا نديديم شايد از روي فروتني گفته به ديگران بدي كرد بحرحال بازم جاي شكرش باقيه كه جرأت عذرخواهي داره (116312)
میثم
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۶:۵۳
مایک تو گوش هالیفیلد رو تو رینگ با دندونات کندی هیچ وقت بخشیده نمیشی و به زودی هم نخواهی مرد حالا حالا ها باید زجر بکشی (116350)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۲۱:۵۶
مترجم عزیز این خبر واژه انگلیسی drug را به "دارو" ترجمه کرده است. در صورتیکه این واژه به معنی مواد مخدر است. احتمالان مشتی تامسون منظورشون از دارو مواد مخدر هستش. یادمه زمانی اعلام کرده بود مسلمون شده! البته اون با کارهای حیوانیش آبروی انسانیت را برده بود چه برسه آبروی دین را. نظیر تجاوز به عنف یک دختر سیاهپوست.
Tyson Found Guilty of Rape, Two Other Charges - The Tech
tech.mit.edu › Volume 112 › Issue 4 : Tuesday, February 11, 1992‎ (116465)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۲۲:۵۸
چه سوتی بدی . . .
دیگه از خبرنگار ها بعیده... (116496)