به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۴ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۱۴۹۵۶

طلافروشان اهواز نگران سرمايه‌هاي خود

گروه حوادث: رييس اتحاديه طلافروشان اهواز گفت: طلافروشان اصنافي هستند كه تمام سرمايه زندگي و نتيجه كاركرد ساليانه خود را در مغازه و ويترين‌هاي خود نگهداري مي‌كنند و از اين‌كه مورد سرقت مسلحانه قرار بگيرند نگران هستند.
عبالرحمن ذهبي‌زاده با اشاره به وقوع سرقت‌هاي مسلحانه به طلافروشي‌ها در اهواز اظهاركرد: هر واحد صنفي طلافروش با تكرار اين حادثه‌ها به اين فكر مي‌كند كه شايد اين حادثه نيز براي او هم اتفاق بيافتد و همواره اين نگراني وجود دارد. وي افزود: بنابراين از مراجع قضايي و امنيتي در شهر اهواز مي‌خواهيم در اين زمينه همكاري بيشتري داشته باشند و امنيت را براي صنف طلافروش كه هر روز با نگراني از سرقت‌هاي احتمالي به كسب و كار مي‌پردازند، برقرار كنند.

ذهبي‌زاده تصريح‌كرد: انتظار داريم نيروهاي امنيتي در شهر اهواز به خصوص در مراكز و محل‌هاي استقرار طلافروشان گشت‌هاي بيشتري داشته باشند. وي با اشاره به سرقت مسلحانه اخير از طلافروشان اهواز گفت: روز 27 مردادماه در محلي پرتردد و شلوغ و در انتهاي خيابان آزادگان در پاساژ حاج خلف، سارقان نقابدار با استفاده از اسلحه كلاشينكف وارد پاساژ شده و مغازه‌ها را به رگبار بستند كه اين مساله رعب و وحشت ديگر طلافروشان را به دنبال داشته است.
مرجع : ایسنا

essa
۱۳۹۲/۰۶/۰۴ ۱۱:۴۶
اینکه صد درصد اهواز امنیت ندارد وخوزستان همینطور..دزی ..ادم ربائی..ماشین دزی..کلاه برداری..رشوه گیری..وووووو (116706)
۱۳۹۲/۰۶/۰۴ ۱۳:۵۵
پلیس اهواز واقعا هیچ کاری نمیکنه ها.دقت کردین... امنیت محله مارو یه شرکت خصوصی تامین میکنه،با یه سوت و باتون...البته تاثیری هم نداره ،مجبورم هستیم پول بدیم بهشون،پول زور (116807)
mohammad
۱۳۹۲/۰۶/۰۴ ۱۵:۰۴
بهترین راه اصلاح قانون حمایت از دزدهای زحمت کشه آخه اگه یه نفر تو طلا فروشی یه کشیده به این عزیزان همیشه در صحنه میزد بعد تو دادگاه باید محاکمه میشد حالا اگه طلا فروش از اسلحه استفاده میکرد و درس عبرتی به این دزدهای عزیز میداد باید معادل طلاهای دزدیده شده دیه پرداخت میکرد پس نتیجه گیری میکنیم که با این قانون ما همیشه دزد وجود خواهد داشت (116843)