کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

باید از حاشیه‌های سیاسی دوری کرد

5 شهريور 1392 ساعت 9:50

گروه سیاسی: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: امروز باید پرداختن به مسائل اصلی در اولویت قرار بگیرد و در عین حال باید از حاشیه‌ها دوری کرد.


حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی اظهار کرد: هم‌اکنون انتظار مردم از دولت تدبیر و امید و اولویتی که در ذهن آنهاست، توجه به وضع معیشت و مشکلات اقتصادی است و امیدواریم در همین راستا دولت به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند. وی افزود: البته شاهد بودیم که دولت در اولین جلسه خود موضوع معیشت مردم را مورد توجه قرار داد و در حالی که دولت نهم و دهم به دلیل نداشتن برنامه و به هم ریختگی اوضاع کشور و همچنین فشارهای خارجی، مشکلات طاقت‌فرسایی را بر دوش مردم آورد اما دولت تدبیر و امید این بحث را در همین اوایل مورد توجه قرار داده است.

این فرزند شهید محراب در ادامه اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با حمایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، جناب آقای خاتمی و همچنین حمایت گروه‌های سیاسی و مردم شکل گرفت و امروز در انتظار تحقق شعارهای این دولت هستیم. در همین راستا مردم نگاه می‌کنند و می‌بینند که سفره‌شان نسبت به روز گذشته تغییر پیدا می‌کند یا نه، چراکه با وجود تورم 45 درصدی و گذارندن روزهای سخت در هشت سال گذشته مردم امید دارند که وضع معیشتی‌شان بهبود یابد.
اشرفی اصفهانی تاکید کرد: امروز باید پرداختن به مسائل اصلی در اولویت قرار بگیرد و در عین حال باید از حاشیه‌ها دوری کرد. آنچه هم‌اکنون مهم است بهبود وضعیت اقتصادی و کاهش تنش‌های خارجی و مشکلاتی نظیر تحریم‌هاست که باید با درایت دولت و وزارت امور خارجه حل شود. وی همچنین اظهار کرد: لازم است با درایت مقام معظم رهبری و همچنین عملکرد رییس‌جمهور محترم کارها به پیش برود و در این مسیر باید اقشار مختلف مردم،‌ نهادها و قوای دیگر به دولت کمک کنند.

اشرفی اصفهانی در پایان خاطرنشان کرد: در حالی که دنیا و کشورهای منطقه هم‌اکنون در التهاب به سر می‌برند در کشور ما امنیت خوبی زیر سایه امام زمان (عج) برقرار است و امیدواریم مسئولان کشور مسائل مهم مملکتی را حل کنند و مسائل معیشتی و روزمره مردم را در اولویت قرار دهند.


کد مطلب: 15027

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/15027/باید-حاشیه-های-سیاسی-دوری

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir