به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۱۵۰۳۱

انتصابات‌عجیب در سازمان‌اقتصادی بنیاد‌شهید

گروه سیاسی: دکتر روحانی در حالي كار خود را در دولت شروع كرده است كه هنوز پرونده‌هايي جنجالي از دولت احمدي‌نژاد، هر روز خبرساز مي‌شود.
انتصابات‌عجیب در سازمان‌اقتصادی بنیاد‌شهید
به گزارش روز نو، یکی از این پرونده های خبرساز ماجرای انتصاب 30 تن از نزدیکان ،نمایندگان مجلس و فرزندان شهدا توسط محمد رضا اسکندری ، رییس سازمان اقتصادی کوثر در هیات مدیره شرکت‌های تابعه این سازمان است که زیر مجموعه بنیاد شهید محسوب می‌شود. جالب آنجاست که همه این احکام صادره در تاریخ 22.5.92 صادر شده است و این در حالی است که در این تاریخ دولت جدید حدود 10 روز از آغاز فعالیتش می‌گذشته اما آقایان همچنان مشغول انتصابات غیر قانونی در دستگاه مربوطه خود بودند.

گفته می‌شود که آقایان برای آنکه به حضور خود در دولت جدید تداوم ببخشند اقدام به انتصاب نزدیکان خود در هیات مدیره شرکت های تابعه سازمان کوثر می‌کردند. براساس این گزارش ، یکی از افرادی که خیلی پیگیر این انتصاب های غیر قانونی در ابتدای دولت یازدهم بوده است آقای (ب-ف) است که حتی با واسطه یک دلال توانسته است با یکی از مشاوران دکتر روحانی دیدار داشته باشد و در این دیدار خواستار آن شده است که در دولت جدید او را برای ریاست سازمان اقتصادی کوثر در نظر بگیرند اما از آنجایی که مشاور دکتر روحانی فردی هوشمند است همه درخواست های این فرد را رد کرده است و او بعد از این دیدار لیستی متشکل از 30 نفر را آماده کرده و آنها را با امضای رییس سازمان به عضویت هیت مدیره شرکت های تابعه سازمان اقتصادی کوثر در آورده است.

۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۱:۱۳
نمی دانستیم برای دیدن و پست دولتی گرفتن هم دلال لازماست!؟؟؟؟؟ (117332)
مرادی
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۲:۱۳
از دولت تدبیر وامید انتظار این بود که نسبت به جایگزین فردی مناسب برای بنیاد شهید وامور ایثارگران اقدام نمایند . (117377)
دکترحاتمی
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۲:۴۱
این سازمانهامضراقتصادکشورهستندوبه بخش خصوصی واگذارشوند. (117393)
اسطوره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۵:۰۳
بهار ممنونیم ک اطلاع رسانی میکنی
هر آنچه در توان دارین را بکار ببندین و باز هم افشاگری کنید (117475)
مجتبی
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۵:۳۱
من این آقایون رو میشناسم از وقتی اومدن سازمان رومتحول کردن وسود شرکت ها چندین برابر شده. اینجور نیست که شما نوشتید (117493)
کارمند بانک
Canada
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۹:۱۶
این سازمان اینقدر گردش مالی داره که بانک ها و موسسات خصوصی برای جذب چند درصد از منابع مالی این سازمان سر و دست میشکنن! (117635)