به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ ساعت ۰۲:۲۶
کد مطلب : ۱۵۱۲۴۰

پنجره پرسپولیس همچنان بسته می‌ماند!

پنجره پرسپولیس همچنان بسته می‌ماند!
گروه ورزشي: سايت تابناک نوشت: آخرین تیر باشگاه پرسپولیس برای رهایی از حکم محرومیت سنگین فدراسیون جهانی فوتبال هم به سنگ خورد و دادگاه بین المللی ورزش، با تقاضای بازنگری و تخفیف محرومیت قهرمان لیگ برتر ایران مخالفت کرد.

 پرسپولیس که با پنهان کاری مدیران قبلی اش در پرونده شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه بر سر استفاده غیرقانونی از مهدی طارمی، محکوم به پرداخت جریمه نقدی سنگین و محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی شده بود، بعد از توافق با طرف ترکیه ای، ماهها تلاش کرد تا حداقل نیمی از محرومیتش در جذب بازیکن را کاهش دهد اما امشب از منابع موثق خبر رسید که این خواسته پرسپولیسی ها از سوی دادگاه عالی در سوییس رد شده است.

مدیران پرسپولیس به خصوص گرشاسبی سرپرست فعلی باشگاه ، طی چند ماه اخیر بارها به سوییس سفر کردند و با تبلیغات و هیاهوی فراوان از استخدام وکیل متبحر سوییسی سخن گفتند که بخت بخشش پرسپولیس را به میزان زیادی بالا برده است اما اطلاعات به دست آمده توسط خبرنگار تابناک حاکی از اشتباه ناشیانه این وکیل در نحوه دفاع از پرسپولیس مقابل حکم فیفاست.

گویا این وکیل سوییسی که امید زیادی به موفقیت اش بسته شده بود، به جای طرح دادخواست علیه فیفا که مرجع صادر کننده حکم محرومیت بود، نام باشگاه ریزه اسپور را به عنوان طرف دعوا معرفی کرد که همین موضوع رسیدگی به پرونده را به کانال دیگری کشاند. گفتنی است پرسپولیسی ها با وساطت رجب طیب اردوغان در سفر به تهران موفق شده بودند رضایت شاکی ترک را جلب کنند و از اساس دیگر اختلافی در مورد جریمه مالی وجود نداشت و حکم دو پنجره محرومیت هم متعلق به فدراسیون جهانی فوتبال می شد که قضات دادگاه CAS هم متوجه این اشتباه شدند.

مدیران پرسپولیس که گویا طی چند هفته اخیر در جریان این اشتباه بزرگ وکیل سوییسی قرار گرفته بودند، کار را سریعا به یک وکیل آلمانی سپردند تا او پرونده را پیگیری کند اما کار از کار گذشت و دیگر شانسی برای برگرداندن رای فیفا باقی نماند. به این ترتیب حکم محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن جدید تا زمستان ادامه خواهد داشت و این باشگاه که به مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یافته است، باید تلاش کند تا همه بازیکنان فعلی اش را به هر قیمتی که شده ، حفظ نماید.