به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب : ۱۵۱۳۰
مدیرعامل تامین اجتماعی: تهیه برنامه 100 روزه برای حل مشکلات فوری

پاکدستی را بر تامین اجتماعی حاکم می‌کنم

گروه جامعه: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پیشی گرفتن مصارف این سازمان نسبت به منابع آن خبر داد و گفت: این تعادل مخدوش شده و باید متوازن شود.
پاکدستی را بر تامین اجتماعی حاکم می‌کنم
دکتر سیدتقی نوربخش در مراسم معارفه خود که با حضور وزرای تعاون و بهداشت و جمعی از نمایندگان مجلس بعدازظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی برگزار شد اظهار داشت: در ابتدا از اعتماد وزیر تعاون در سپردن این مسئولیت تشکر می کنم و امیدوارم شایسته خدمت در این جایگاه باشم.

وی افزود: به عنوان یکی از پرسنل تامین اجتماعی که بیش از دو دهه در صف و ستاد این سازمان حضور داشتم تاکید می کنم که منابع و مصارف سازمان تامین اجتماعی متعادل نیست و مصارف نسبت به منابع سازمان پیشی گرفته و همین مسئله ذخایر سازمان را تهدید می کند.

نوربخش با اشاره به تغییرات مدیریتی که در این سازمان اتفاق افتاده است افزود: این وضعیت باعث شده تا منابع انسانی تحت فشار قرار بگیرد و در بخش خدمات رسانی آن طور که شایسته است نتواند موفق عمل کند. وی از دفترچه های تامین اجتماعی به عنوان نماد خدمات درمانی در این سازمان نام برد و گفت: متاسفانه روز به روز از اعتبار دفترچه های بیمه کاسته شده است.

وی با اشاره به مشکلات انباشته شدن سازمان تامین اجتماعی که عنوان داشت مربوط به این دولت یا آن دولت نیست گفت: تاکید می نمایم در راه حفظ منابع سازمان هیچ گونه مماشاتی ننموده و از آن حراست نمایند. نوربخش تاکید کرد: پاکدستی را حاکم بر تمامی شئون سازمان می نمایم و از ساختار سازمان سیاست گذاری نموده و پرچم سفید سازمان را برافراشته می کنم.

وی از تشکیل کارگروههایی در بخشهای درمان، بیمه ای و اقتصادی به منظور استخراج چالش های سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: این کارگروهها با تهیه یک برنامه 100 روزه برای مشکلات فوری سازمان تدابیری را اتخاذ می کند.

دلسوخته
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۰۲:۱۰
امیدواریم جناب آقای نوربخش در گام نخست نسبت به رفع تبعید
روزنامه نگاران شاغل در این سازمان که به دستور مرتضوی به حاشیه رانده
شده اند اقدام کند.با حلوا حلوا گفتن که دهان شیرین نمی شود.اگر قرار باشد که با شعار دادن صرف مشکلات حل می شدند که مرتضوی استاد شعار دادن بود.نبود؟! (118382)
محمد علی
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۰۸:۳۱
به نام خدا

امیداواریم به یاری خداوند و با انتخاب مدیرانی کارآمد و پاکدست در مجموعه سازمان تامین اجتماعی و موسسات و شرکتهای زیرمجموعه شاهد ارتقای بهره وری سازمان و در نتیجه ارائه خدمات مطلوب به صاحبان اصلی آن یعنی کارگران شاغل و بازنشسته باشییم. در ضمن انتظار میرود ضمن پیگیری جدی و موثر تخلفات گذشته و احقاق حقوق سازمان شاهد تخلفات جدید نباشیم. (118394)
محمد كرامت
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۰۹:۵۶
بنده كارشناس اتاق عمل هستم و مدت 8 سال در بيمارستان ميلاد تهران در خدمت بيماران و شخص جناب دكتر نوربخش بوده ام.
ايشان واقعا :
پاكدست . انسان . منصف و كاربلد و جراح حاذقي هستند.
آرزومند موفقيت براي ايشان و خدمتگزاراني مانند دكتر نوربخش (118396)
رحیم
Russian Federation
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۸:۰۴
سلام
در روزهائی نه چندان دور پرسنل تامین اجتماعی در بر اورده کردن خواسته های خانواده وکلا در زمینه معیشت مشکلی نداشتند اما چند سالی است به سختی روزگار میگذرانیم
امیدوارم به زندگی ومطالبات پرسنل زحمتکش سازمان عنایت ویژه شود تا در خدمات رسانی به بیمه شدگان محترم بیش ازپیش کوشا باشند. (118521)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۸:۰۵
قوانین بیمه مانع بزرگی بر سر راه اشتغال است. به طوریکه به خاطر گرفتاری های بیمه ای کارفرما تمایلی به افزایش کارگرانش ندارد.
بهتر است که به جای توزیع یارانه، همۀ مردم ایران بیمه تامین اجتماعی شوند و هزینه آن را دولت باز محل یارانه ها پردازد و در عوض بیمه های اختیاری افزایش یابد. این کار موجب خواهد شد که با همین شرایط فعلی بدون هیچ سرمایه گذاری تازه ای، عدۀ زیادی از بیکاران جذب بازار کار بشوند.
دیگر اینکه قانون فعلی امتیازی برای کسی که اشتغال ایجاد کرده قائل نیست. بلکه کارفرما از نظر سازمان بیمه و وزارت کار همیشه متهم و مجرم است که باید شصت چشمی او را مراقبت نمایند. (118523)