به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۱۵۱۳۱۵

iOS ۱۱.۴ با ویژگی‌های جدید از راه رسید

گروه فناوری: اپل به‌روزرسان iOS 11.4 را برای صاحبان آیفون، آیپادتاچ و آیپد عرضه کرد. از امکانات جدید اضافه شده در نسخه iOS 11.4 می‌توان به۲ AirPlay، ذخیره پیام‌ها در iCloud و پخش موسیقی هم‌زمان روی HomePod اشاره کرد.
iOS ۱۱.۴ با ویژگی‌های جدید از راه رسید
تا معرفی iOS 12 تنها یک هفته باقی مانده و اپل در همین بازه زمانی کوتاه، نسخه جدید iOS 11.4 را برای کاربران خود عرضه کرده است. همان‌طور که در ابتدای متن گفتیم، این به‌روزرسان به‌طور کلی ۳ ویژگی مهم دارد. اولین ویژگی مربوط به عرضه‌ی نسخه دوم AirPlay توسط اپل است. اپل در این نسخه توانسته تاخیر زمانی استریمینگ را کاهش دهد و قابلیت «مالتی روم» (Multi-room) را برای اولین بار اضافه کند. کاربران با کمک این امکان جدید می‌توانند موسیقی‌های دلخواه خود را در اتاق‌های مختلف خانه پخش کنند.از دیگر امکانات جدید در نسخه iOS 11.4 می‌توان به Messages in iCloud اشاره کرد. کاربران اپل از این پس می‌توانند با استفاده از این ویژگی جدید، پیام‌های خود را بین دستگاه‌های مختلف سینک کنند. بنابراین اگر کاربر پیامی را از گوشی یا تبلت خود پاک کند، این پیام از سایر دستگاه‌های سینک شده هم پاک می‌شود.

آن طرف قضیه هم این است که اگر کاربر یک دستگاه جدید از محصولات اپل را تهیه کند، بدون نیاز به ریستور کامل می‌تواند پیام‌ها را به راحتی از بکاپ آی‌کلاود خود لود کند. این قابلیت درحال حاضر برای سیستم‌عامل به‌روزشده‌ی آیفون، آیپادتاچ، آیپد و مک درنظر گرفته شده و سیستم عامل watchOS را شامل نمی‌شود. بنابراین درصورت پاک شدن یک پیام از سایر دستگاه‌ها، کاربر نمی‌تواند انتظار داشته باشد تا پیام مورد نظر فورا از اپل واچ پاک شود.دیگر ویژگی مهم iOS 11.4 پخش استریو موسیقی توسط هوم‌پاد است. درصورتی که هوم‌پاد و سیستم عامل آیفون، آیپادتاچ یا آیپد شما به‌روزرسانی شده باشد، کاربر می‌تواند از پخش استریو موسیقی و قابلیت پشتیبانی از تقویم بهره‌مند شود. برای دانلود iOS 11.4 می‌توانید به بخش تنظیمات دستگاه رفته، گزینه General را انتخاب کرده و Software Update را کلیک کنید. اگر شما آیفون، آیپادتاچ یا آیپد خود را به نسخه iOS 11.4 به‌روزرسانی کرده‌اید، می‌توانید تجربه‌کاربری خود را در کامنت‌ها برایمان بنویسید.
مرجع : برترین ها
برچسب ها: اپل بروزرسانی ios