به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۱۵۱۳۴

برادرکشی تحت تاثیر مسابقات کشتی کج!

گروه حوادث: پسر جوان که در جریان یک درگیری ساده برادرش را با ضربه کارد به قتل رسانه بود با رضایت اولیای دم به زندان محکوم شد.
برادرکشی تحت تاثیر مسابقات کشتی کج!
در این پرونده حسین 21 ساله متهم است پنج بهمن ماه سال گذشته برادر خود به نام حسن را در خانه شان در حوالی رباط کریم با ضربه کارد به قتل رسانه است. با رضایت اولیای دم پرونده برای رسیدگی به اتهام قتل از جنبه عمومی جرم به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح ديروز (چهارشنبه) پسر جنایتکار پای میز محاکمه قرار گرفت که با قبول اتهامش گفت: من دانشجوی رشته روانشناسی بودم. مدتی بود که من برای تهیه هزینه دانشگاه در یک رنگ کاری به صورت نیمه وقت کار می کردم. برادرم نیز چند روزی بود که بیکار شده بود به همین خاطر او را برای کار نزد خود بردم. یک هفته قبل از جنایت با صاحب کارم دعوایم شد و کار را رها کردم. در این موضوع اختلاف من و برادرم آغاز شد تا این که شب حادثه برادرم با مادرم درگیر شد. من به این کار او اعتراض کردم و او با کارد میوه خوری چند خراش بر روی دست من انداخت. درگیری ما ادامه داشت تا این که دوباره او با چاقو به طرف من آمد و من هم یک کارد از آشپز خانه برداشته و یک ضربه به طرف او پرتاب کردم. تیغه چاقو به گردن برادرم خورد و او غرق در خون بر روی زمین افتاد. با مشاهده این صحنه خودم را در اتاق زندانی کرده و خود زنی کردم.

در ادامه مادر قاتل و مقتول درباره شب حادثه گفت: درگیری دو برادر از زمانی آغاز شد که آن ها هر شب مسابقات کشتی کج را از شبكه‌هاي تلويزيوني (ماهواره‌اي) می‌دیدند. هر وقت کشتی کج تمام می شد آن‌ها سعی می‌کردند فنونی که در آن دیده اند بر روی هم اجرا کنند. پس از آخرین دفاعیات متهم و درخواست او برای بخشش قضات دادگاه وارد شور شده و پسر جنایت کار را از جنبه عمومی جرم به 10 سال حبس محکوم کردند که 7 سال آن برای مدت 5 سال به صورت تعلیقی می باشد.

قاضی اصغر عبداللهی رئیس شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران پس از محاکمه پسر جوان در هشداری به خانواده ها گفت: خانواده ها باید نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته و اجازه تماشای برنامه های خشن و غیراخلاقی را به آن ها ندهند.

مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۰:۳۸
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که از کشتی کج اصلا خوشم نمیاد (118401)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۱:۰۹
باریک الله. این که ورزش نیست.فقط وحشیگری تمام و کمال است. (118407)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۵:۰۵
بابا وحشیگری نیست کاملا نمایشیه
کیک بوکسینگ از کشتی کج خیلی وخشیانه تره چون واقعیه (118467)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۲۲:۵۷
خوب شد گفتی!!! نمیدونستم نمایشیه!!! من فکر کردم روزی 10 نفر از اینها را میبرند گورستان!! (118635)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۰:۴۴
من سالهاست که مسابقات کشتی کج رو پیگیری می کنم ولی تا حالا ندیدم در این مسابقات از چاقو استفاده بشه (118403)
اصلاح طلب بافقی لردی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۰:۵۱
ما ایرانی ها چقدر توهم داریم از توهم توطئه گرفته تا این!!!!!!!!!!!!!!!! (118406)
سامان
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۱:۳۶
چه ربطی به کشتی کج داره چاقو نداریم اصلا اونجا!! البته بعضی فن هاش رو هم اگه رو برادرش میزد هم خیلی فرقی نمی کرد!! (118411)
علي از قم
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۱:۴۹
... چه ربطي داره به شقيقه ! اين همه در اين مملكت داره چاقو كشي ميشه ، يعني همشون كشتي كج مي بينن . اين مطلب را الكي دهن مادر اين دو نفر گذاشتن تا باز هم بقبولانن كه ماهواره بده !!!!! (118412)
ا_اندايش
Europe
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۲:۰۹
وقتي تماشاچي هاي كشتي كج رو كه داخل سالن هستن نگاه بكنيد ميبينيد كه بچه هاي 5 و 6 ساله هم هستن و هيچ مشكلي واسشون پيش نميآد. مشكل از كشتي كج نيست مشكل از يه چيز ديگه هست (118414)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۳:۲۷
من تعجب مکنم که این کشتی کج چه لذتی داره تماشا می کنند (118431)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۳:۳۳
حتما مادرشون هم داورشون بوده! (118433)