به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۱۵۱۳۷۹

پیکرهاي خلبان و کمک خلبان پیدا شد

گروه جامعه: پیکر خلبان «حجت‌الله فولادی» و کمک‌ خلبان «کاوه خلیلی» سانحه هوایی یاسوج هم اینک پیدا شده و آماده تحویل به خانواده های آنها هستند.
پیکرهاي خلبان و کمک خلبان پیدا شد
«کامروز امینی» مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب اظهار داشت: پیکر 12 تن از جانباختگان سانحه هوایی تهران ــ یاسوج به ‌زودی به خانواده‌ های آنها تحویل داده می‌شود. نمونه برداری و کدگذاری 348 بافت انسانی مجزا از پیکرهای جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج از 29 بهمن سال گذشته تا 9خرداد امسال انجام شده و تاکنون 35 پیکر از جانباختگان هواپیمای ATR تحویل خانواده‌ها شده و یا آماده تحویل هستند.
وی عنوان کرد: تاکنون و بر اساس اعلام مرکز ژنتیک پزشکی قانونی استان فارس هویت 64 تن از پیکرهای جانباختگان این سانحه هوایی مشخص شده‌است.هنوز هیچ اثری از پیکر 2 جانباخته دیگر این سانحه به‌دست نیامده و فاقد کد یا نمونه بافتی احراز هویت شده هستند. امینی با اشاره به احراز فوت کلیه 66 مسافر و کادر پرواز این هواپیما، اظهار داشت: ضمن هماهنگی با بازپرس ویژه سانحه هوایی و اخذ دستور قضائی، گواهی فوت برای هر یک از مسافرین بنا به درخواست خانواده‌ های آنان صادر و تحویل داده شده است. پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن 1396، تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد،اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.