به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۱۵۱۳۸۰
حیرت ستاره های رئال از تصمیم ناگهانی زیدان

سه گزینه جانشینی زیدان در رئال مادرید

گروه ورزشي: زین الدین زیدان پس از دو سال و نیم حضور روی نیمکت مربیگری رئال، به همکاری خود با کهکشانی ها پایان داد.
سه گزینه جانشینی زیدان در رئال مادرید
زیدان 4 ژانویه 2016 بود که جانشین رافا بنیتس در رئال مادرید شد. کهکشانی ها اوضاع خوبی خوبی نداشتند و کمتر کسی دورنمای روشنی برای آنها تصور می کرد اما زیدان توانست در یک نیم فصل دست به شاهکار بزند و در نهایت رئال را به یازدهمین عنوان قهرمانی اروپایش رساند. زیزو فصل بعد نیز توانست رئال را قهرمانی لالیگا و چمپیونزلیگ کند و در فصل جاری نیز علی رغم ناکامی در لالیگا و کوپا دل ری، قهرمانی سیزدهم در لیگ قهرمانان را برای رئال به ارمغان آورد. او همچنین دو سوپرکاپ اروپا، یک سوپرکاپ اسپانیا و دو جام جهانی باشگاه ها را نیز به ویترین افتخارات رئال اضافه کرد. کسب 9 جام در تنها دو سال و نیم کار خارق العاده ای بود که زیدان در رئال به انجام رساند.
 
حیرت ستاره های رئال از تصمیم ناگهانی زیدان
هیچکدام از بازیکنان رئال باور ندارند که زیدان از فصل بعد دیگر مربی شان نخواهد بود.
به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی یپش بود که زیدان به رسانه ها اطلاع داد که نشستی خبری در کمپ والدبباس خواهد داشت. خبرنگاران مارکا که پیش بینی استعفای زیدان را داشتند با بازیکنان تماس گرفته تا از تصمیم واقعی زیدان مطلع شوند اما هیچکدام باور نداشتند که زیدان ممکن است استعفا دهد. برخی اعتقاد داشتند که شاید بحث تمدید قرارداد در میان است یا یک نشست خبری روتین پس از اتمام فصل اما تماس با راموس همه چیز را روشن کرد.
 
زیدان ابتدا این تصمیم را به اطلاع راموس رسانده بود و در تماس با وی خبر از استعفایش داد. سپس او در پیامی برای دیگر بازیکنان، آنها را از استعفایش مطلع کرده است. پس از اعلام رسمی زیدان، بازیکنان رئال در شبکه های اجتماعی ضمن نشان دادن حیرت خود، از وی به خاطر دو سال و نیم خوبی که برای شان رقم زد، تشکر کرده اند. زیدان در دوران حضورش در رئال با تمام بازیکنان بزرگ به غیر از خامس و موراتا ارتباط بسیار خوبی داشت و هسته مرکزی رختکن رئال نیز ایده های او را تمام و کمال پذیرفته بود. بدون شک جدایی زیدان می تواند یک تراژدی برای کهکشانی ها باشد.
 
سه گزینه جانشینی زیدان در رئال مادرید
خبر غیرمنتظره استعفای زیدان از مربیگری رئال مادرید، این باشگاه را وارد شرایط خاص و ویژه ای کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، هنوز یک هفته از قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ نگذشته است که خبر غیرمنتظره دیگری به گوش هواداران رئال رسید. پس از مصاحبه های جنجالی رونالدو و بیل و ابهام در ادامه حضورشان در مادرید، اکنون زیدان رسما از هدایت رئال کناره گیری کرد. زیدان در نشست خبری خود گفت که رئال به مربی دیگری با یک سبک کار جدید برای ادامه روند موفقیت هایش نیاز دارد.
 

 طبق ادعای مارکا، گزینه اول جانشینی زیدان و کسی که بیش از همه مورد توجه فلورنتنیو پرز قرار دارد، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی باشگاه تاتنهام است. کسی که از ماه ها پیش زمزمه های حضورش روی نیمکت مربیگری رئال شنیده می شد. او که با تازگی قراردادش با تاتنهام را تا 2023 تمدید کرده، گویا بندی در قراردادش دارد که در صورت دریافت پیشنهاد از رئال، می تواند قراردادش با تاتنهام را فسخ کند.
باید دید در روزهای اینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
همچنین از یوآخیم لو و گوتی به عنوان دیگر گزینه های پرز برای جانشینی زیدان نام برده می شود.