به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : ۱۵۱۵۱

کی‌روش:با این‌وضعیت کاری نمی‌توان کرد

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال به دلیل عدم حضور مهدی تاج در جلسه امروز به شدت از این موضوع ابراز ناراحتی کرد.
کی‌روش:با این‌وضعیت کاری نمی‌توان کرد
کارلوس کی‌روش  که به خاطر لغو اردوهای پی در پی ناراحت است چند روز پیش در جلسه ای با مهدی تاج و علی کفاشیان شرکت کرد و در آن نشست مقرر شد که امروز پنجشنبه جلسه ای دیگر میان تنی چند از مسئولان فدراسیون و وی برگزار شود که این اتفاق نیفتاد. کی روش در حالی که در این جلسه قرار بود در مورد برنامه های آتی تیم ملی صحبت شود حضور پیدا کرد و اتفاقا علی کاظمی و بهروان را دید اما وقتی متوجه شد که مهدی تاج به نشست نیامده است بسیار عصبانی شد. سرمربی تیم ملی فوتبال با حالت عصبانیت نشست را ترک کرد و در محوطه ای باز نشست و با عصبانیت سر خود را تکان می داد.

سرمربی تیم ملی کشورمان در این باره اظهار داشت: هیچ حرفی نمی زنم و فقط بدانید آنهایی که قرار بود به این جلسه بیایند نیامدند. با این وضعیت هیچ کاری نمی توان انجام داد.  علی کاظمی که در نشست کی‌روش و سایر مسئولان حضور پیدا کرده بود به خبرنگار فارس عنوان کرد: نمی دانم که چرا تاج نیامده ولی اگر قرار بود او بیاید شخصی نیست که بدقولی کند. به من ابلاغ شده بود که جلسه ساعت 11 برگزار می شود و من هم آمده ام. اتفاقا با کی‌روش که صحبت کردم او می گفت قرار بود تاج در این نشست حاضر باشد ولی نیامده است.  تیم ملی فوتبال ایران خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی آماده می کند و در حالی که همه چشم انتظار کمک به فدراسیون هستند هیچ اتفاقی نیفتاده است و سرمربی تیم ملی نیز از اتفاقات به وجود آمده ناراضی است وطی چند روز گذشته بارها مسئولان فدراسیون در خصوص مشکلات مالی و لغو اردوهای پی در پی ناراحتی خود را اعلام کرده اند.

علی
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۲۱:۱۶
اینها همه کارشکنی افراد منصوب احمدی نژاد است تا ایجاد نا رضایتی در جامعه کنند. چطور یکهو کفاشیان گدای 5 میلیارد تومان شد؟!! (118603)
محسن خراسانی
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۲۲:۳۵
دوست عزیز چه ربطی به احمدی نژاد داره شما هم هر کجای جهان خراب شد بنداز گردن احمدی نژاد بابا کمی انصاف بد نیست به خدا شما ها دیگه کی هستید (118629)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۲۱:۱۸
واقعا باید به حال این مدیریت گریست (118604)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۰۲:۵۴
باید به حال فوتبال کشور گریست (118704)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۲۳:۳۳
تاج عضو ستاد استاد اعظم حداد عادل بودند (118650)