به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۱۵۱۷۱۴

زیدان سرمربی تیم ملی فرانسه نمی شود

گروه ورزشی: سرمربی فرانسوی هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده نخواهد گرفت.
زیدان سرمربی تیم ملی فرانسه نمی شود
به گزارش آس، زین الدین زیدان ۱۰ روز پیش از سمت خود به عنوان سرمربی رئال مادرید استعفا کرد، به همین خاطر شایعاتی در مورد حضورش در تیم ملی فرانسه برای جانشینی دیدیه دشان وجود داشت. نوئل لو گرت در مصاحبه با رادیو RMC گفت: دشان تا سال ۲۰۲۰ با تیم ملی قرارداد دارد. هیچ چیز منفی در رابطه با او وجود ندارد و تا سال ۲۰۲۰ در تیم خواهد ماند. پس از پایان قراردادش باید دید شرایط چگونه است.

رییس فدراسیون فوتبال فرانسه افزود: پس از استعفای زیدان با او حتی مکالمه تلفنی هم نداشتم. از تصمیمش بر جدایی از مادرید شگفت زده شدم. با این حال پس از کسب آن همه موفقیت تصمیم درستی گرفت. او می‌تواند با تیم دیگری پیروزی های جدیدی را تجربه کند. چهار یا پنج سال پیش تصور نمی کردم زیدان همه عناوین را فتح کند، به خصوص برای سه سال پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. باید به تصمیمش احترام گذاشت. عملکردش در مادرید فوق العاده بود.

لو گرت به هدف تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اشاره کرد و گفت: می خواهیم حداقل تا مرحله نیمه نهایی صعود کنیم. ما نسبت به دوره قبل پیشرفت کردیم و دوست دارم فرانسه را در میان چهار تیم برتر ببینم. اگر این اتفاق رخ دهد به بازیکنان ملی پوش ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار یورو پاداش خواهم داد. اگر به فینال برسند این رقم به ۲۸۰ هزار یورو افزایش پیدا می کند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: زیدان