کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جواد امام: روحانی به مراجعی که از وی حمایت کردند،‌ بی‌توجهی نکند

روحانی با نوبخت و واعظی، راه به جایی نمی‌برد

ایلنا , 15 تير 1397 ساعت 13:26

گروه سیاسی: یک فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص تغییرات در کابینه گفت: نبودن برخی از مدیران بهتر از بودن‌شان است کسانی باید به میدان وارد شوند که توانایی هزینه شدن دارند.


جواد امام درباره سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر این که دولت نه استعفا می‌دهد و اهل کنار رفتن است، گفت: سخنان آقای رئیس جمهور همیشه خوب و امیدوارکننده بوده است اما ما در عمل چیزی نمی‌بینیم،‌ در واقع اگر این صحبت‌ها در عمل محقق شود، خوب است.وی تاکید کرد: ما به رأی خودمان افتخار می‌کنیم و هنوز هم پایبند هستیم.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور،‌ عنوان کرد: آقای رئیس‌جمهور فرمودند که رئیس‌جمهور هشتاد میلیون نفر هستند اما معتقدم ایشان باید در درجه اول تعهد و مسئولیت‌پذیری خودشان را نسبت به آن بیست و چهار میلیون نفری که به وی رأی داده‌اند نشان دهد و آن شعارها و برنامه‌هایی که بر اساس آن مردم به ایشان اقبال نشان داده‌اند را جامه عمل بپوشاند.وی خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد هستیم تیم اقتصادی دولت با همان دست فرمان دولت اول حرکت می‌کند شاخص‌های مدیریتی دولت همان شاخص‌های دولت اول است. باید گفت با حضور آقای نوبخت و متاسفانه دست فرمان آقای واعظی دولت راه به جایی نمی‌برد.

مدیر عامل بنیاد باران درخصوص تغییر کابینه گفت: جابه‌جایی صرفا ملاک نیست. اعتقاد دارم جا به جایی باید صورت بگیرد که افراد بیایند و بپذیرند که هزینه شوند در دولت کسانی هستند که تعهدشان به میز ریاست بیشتر از تعهد به مردم است. وی افزود: در شرایط امروز نبودن برخی از مدیران بهتر از بودن‌شان است.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره سفر رئیس دفتر به شهر قم و دیدار با مراجع تقلید، گفت: آقای واعظی مانند سایر دولت به پایگاه رأی بیست و چهار میلیونی بی توجه هستند، ایشان بعد از سخنان رئیس‌جمهور که از همبستگی و انسجام عمومی صحبت کردند به شهر قم رفتند اما به مراجعی که در این شهر مشوق مردم بودند و به نوعی پایگاه رأی آقای روحانی را تشکیل می‌دادند بی‌توجهی کردند.وی ادامه داد: آقای واعظی یا در این کشور نیستند و یا اطلاع ندارند بزرگانی همچون حضرات آیات صانعی، بیات زنجانی و گرامی چه کردند. متاسفانه در این یک‌سال اخیر شخص آقای روحانی و سایر تیم دولت نسبت به مراجعی که از ایشان حمایت کردند، بی‌توجه بودند.


کد مطلب: 153844

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/153844/روحانی-نوبخت-واعظی-راه-جایی-نمی-برد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir