به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۱۵۳۹۶

اسکورسیزی و جگر با راک اند رول در تلویزیون

گروه فرهنگ و هنر: عمو مارتی عاشقان سینما یک بار دیگر به همراه ستاره افسانه ای دنیای موسیقی به تلویزیون خواهد آمد.
طبق خبرهایی که منتشر شده، پروژه‌ مشترک مارتین اسکورسیزی به همراه میک جگر ستاره‌ راک افسانه‌ای و عضو گروه موسیقی رولینگ استونز و ترنس وینتر، نویسنده سریال‌های خانواده سوپرانو و امپراطوری پیاده‌رو برای شبکه‌ اچ‌بی‌او با عنوان «راک اند رول»، یک قدم دیگر به تولید نزدیک شده‌است. اچ‌بی‌او رسما چراغ سیر تولید سریال را نشان نداده اما برایان کاپلمن و دیوید لوین، دو نویسنده و کارگردان مشهور( فیلم‌نامه 13 یار اوشن) را برای بازنویسی فیلم‌نامه‌ی پایلوت و مدیریت سریال استخدام کرده‌است.


ایده‌ «راک اند رول» بعد از همکاری اسکورسیزی و میک جگر در مستند موزیکال «نوری بتابان» شکل گرفته و به توصیف جگر، شبیه کازینو ساخته‌ اسکورسیزی است که در دنیای پشت پرده موسیقی دهه‌ هفتاد می‌گذرد. وینتر خالق سریال «امپراطوری پیاده‌رو» که متن «گرگ وال استریت» جدیدترین فیلم اسکورسیزی هم نوشته‌ی اوست، مشغول کار بر روی «راک اند رول» است. به احتمال زیاد اوایل سال 2014، اسکورسیزی پایلوت این سریال را کارگردانی خواهد کرد و بابی کاناواله هم برای ایفای نقش اصلی انتخاب شده‌است.
مرجع : کافه سینما

۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۱۳:۳۵
اين خبر به اين سايت نميخورد .
عنوان خبر هم طوري بود كه آدم فكر ميكنه صدا و سيما قاف داده باشه ولي بعد ميبيني اصلا" به ايران و سليقه اين سايت ربطي نداره . (120909)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۰۰:۴۴
با خوندن تیتر فکر کردم درباره جیگر وکلاه قرمزیه!!! (121288)