به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۱۵۵۸۲۰
کرار:

۳ سال برای استقلال مجانی بازی کردم

گروه ورزشی: بازیکن عراقی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که ادامه همکاری‌ام با باشگاه این هفته مشخص می‌شود، گفت: با توجه به این‌که اکنون قیمت دلار در ایران بالا رفته، خواسته من این است که بر این اساس نیز قرارداد من نیز تغییر کند، چرا که قرارداد فعلی من بر حسب قیمت دلار گذشته، به اندازه یک بازیکن لیگ یکی هم نمی‌شود.
۳ سال برای استقلال مجانی بازی کردم
کرار جاسم، بازیکن عراقی تیم فوتبال نفت در پاسخ که چه مشکلی برای ادامه همکاری شما با باشگاه نفت آبادان پییش آمده است؟ اظهارکرد: خودم هم نمی‌دانم جریان چیست ولی وقتی هنوز در آبادان هستم و با تیم تمرین می‌کنم، یعنی این شهر، تیم نفت و هم‌چنین هوادارانش را دوست دارم.او ادامه داد: در حال حاضر با توجه به بالا رفتن قیمت دلار در قرارداد من مشکلی پیش آمده است که باور کنید دست من نیست و البته باشگاه هم مقصر نیست. آقای عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه زحمت می‌کشد و برادر من است. او فردی صادق است و از من حمایت می‌کند و برای حل مشکل من در حال جنگیدن است.این بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: اکنون نمی‌دانم چه بگویم و چکار کنم و تنها کاری که از دستم بر می‌آید این است که با تیم تمرین کنم زیرا با باشگاه قرارداد دارم. به هر حال با توجه به این‌که اکنون قیمت دلار در ایران بالا رفته، خواسته من این است که بر این اساس نیز قرارداد من تغییر کند، چرا که قرارداد فعلی من بر حسب قیمت دلار گذشته، به اندازه یک بازیکن لیگ یکی هم نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به این‌که به آقای عیسی‌زاده قول دادم که امسال هم برای آن‌ها بازی کنم، خجالت می‌کشم با او در خصوص قرارداد صحبت کنم زیرا شاهد تلاش‌های او هستم. امیدوارم مشکل من هر چه سریعتر حل شود. در هر صورت در همین هفته ماندن یا رفتن من مشخص می‌شود و باز هم تاکید می‌کنم که باشگاه در این موضوع هیچ تقصیری ندارد.کرار جاسم بیان کرد: برخی از مردم به من ناسزا می‌گویند که او این همه پول گرفته است ولی باید بگویم من ۹ سال است که در ایران بازی می‌کنم؛ سه سال در استقلال تهران به صورت رایگان بازی کردم و در تراکتورسازی نیز دو سال حضور داشتم که تنها پول یک سال را دریافت کردم. مردم این چیزها را نمی‌بینند و بعد به من ناسزا می‌گویند.او گفت: چه همکاری من با باشگاه نفت آبادان ادامه پیدا کند و چه به پایان برسد، این موضوع خللی در دوستی‌ها و ارتباط‌ من و باشگاه ایجاد نخواهد کرد. من اگر در این تیم بازی نکنم، به کشورم برمی‌گردم. البته از تیم‌های ایرانی دیگری هم پیشنهاد دارم ولی خودم دوست ندارم، به تیم دیگری بروم.
مرجع : ایسنا