به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۱۵۶۲۰۵

ازغدی: طرفداران مذاکره با آمریکا شرف ندارند!

ازغدی: طرفداران مذاکره با آمریکا شرف ندارند!
گروه سیاسی: حسن رحیم‌پور ازغدی در سومین همایش حقوق بشر اسلامی که در سالن جلسات ستاد حقوق بشر قوه قضائیه برگزار می شد، گفت: برخی خیلی شیک‌تر از ما از حقوق انسان و حیوان حرف می‌زنند و ما را به حقوق زن، کودک و محیط زیست دعوت می‌کنند، در حالی که نگران ماهی‌های کف دریا هستند در صبحانه خود خون انسان می‌نوشند.
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: از کل حقوق بشر به رعایت نشدن حق بهاییان و همجنس‌بازان در ایران تکیه می‌کنند در حالی که هزاران بهایی در کشور ما مشغول زندگی هستند، بنده هم شاگرد بهایی داشته‌ام البته ما با تبلیغ بهاییت به عنوان یک دروغ بزرگ بشری مشکل داریم. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در چه قرنی همچون قرن بیستم تا این اندازه کشتار وجود داشته است،. وحشی‌ترین قاره در جهان قاره اروپا است زیرا جنگ و کشتار در این قاره از تمام جهان بیشتر بوده است اما آنها به گونه‌ای از حقوق بشر حرف می‌زنند که انسان شرمنده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایران به صددرصد تعهدات خود در برجام عمل کرده است، خاطرنشان کرد: طرف مقابل به 10 درصد تعهدات خود هم عمل نکرد با این وجود دوباره می‌گوید بیایید و برجام بهتری امضا کنیم و عده‌ای هم از داخل که شرف ندارند و تا کل ایران را تحویل ندهند دست بردار نیستند، می‌گویند برویم دوباره مذاکره کنیم. اگر کسی شعور سیاسی داشته باشد نباید از مذاکره حرف بزند. رحیم‌پور ازغدی افزود: غربی‌ها می‌گویند موشک نداشته باش تا زمانی که ما حمله کردیم نتوانی از خود دفاع کنی و کل جهان اسلام را هم بفروش و دیگر کار را به جایی رساندند که می‌گویند اگر آب خوردن می‌خواهید باید آمریکا بیاید ایران اینها اگر فاقد شرف نباشند خائن یا فاقد شعور هستند.

مهدیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۷:۰۸
خوب راست میگه (360570)
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۷:۰۹
ظاهرا ایشان خواب زیاد می بینند. البته سیر از گرسنه خبر ندارد. حرف های ایشان از شکم سیری است (360571)
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۷:۲۷
شرف قاچاقچیان دزدان اختلاسگران دکل خوران نفتی رانتخوران زمینخواران جنکلخواران وریاکاران ومنافقان ندارند (360572)
mojtaba
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۸:۰۵
تا کی باید با هر اخم و ابروی غرب بازار ما متلاطم شه...غرب با تکنولوژیش داره به ما زور میگه...راهش اینه که تو یه بازه 3 یا 4 ساله به مهندسای کشورو دانشجویان و دانشمندای نخبه مون اعتماد کنیم تا وابستگی صنعت خودرو و صنایع دیگه مون رو به غرب قطع کنند...ما باید رو پای خودمون بایستیم...و تکنولوژی تولید کنیم..اونا اگه هر چی داریم رو تعطیل کنیم هیچی به ما نمیدند که نمیدند...امان از مافیای واردات کشور...امان از این خون آشامای بی شرف...سود واردات تو ایران 200 درصده در حالی که سود تولید تو ایران 20 درصد. (360573)
۱۳۹۷/۰۵/۱۴ ۱۰:۱۸
بنظر بنده، جنابعالی اصلا با مفاهیم درگیر با صنعت و... آشنا نیستند.
چهل ساله خودرو سازی ما چکار کرده، بنظر من کار که هیچ عامل بسیاری از مشکلات و... نیز می باشد.
حالا با این حجم از فساد، سو مدیریت و... در یک دوره 4 ساله قراری چرا کنیم، من به شخصی اگر به نتیجه ای جزئی نیز امیدوار بودم حاضر هستم 40 سال دیگر صبر کنم. (360602)
بی نام
Europe
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۸:۲۰
امثال شما یک وظیفه دارید ان هم جلوگیری از پیشرفت کشور! (360575)
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۲۲:۳۱
احسند استاد .... برام سوال اگر تو شکمت گرسنه بود و جلو زن و بچه ات شرمنده بودی باز این حرف میزدی چرا و علت این نوع تفکرت از کجاست تو دانشگاهی نیستی (360583)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۵/۱۴ ۰۰:۳۲
سلام شاید ٨۰ درصد مردم نظرشون مذاکره کردن باشه اونوقت مصادیق شرف سنجی ایشون چیه.... (360587)
سالار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۵/۱۴ ۰۷:۳۹
حرف حقی زده و ناراحتی شما کاملا قابل درک است. بالاخره حرف حق تلخه. (360592)
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۵/۱۴ ۰۹:۴۲
، تو نميبيني فقر مردمو....، مشكل ايران اين هست كه همه ميخان از طرف مردم صحبت كنن، شما كه اينقدر مدافع ازادي و دموكراسي هستين ميگين تو كشور فلسطين اشغالي رفراندوم برگزار بشه چرا مذاكره با امريكا را به رفراندوم نميگزارين... (360600)
بسيجي از تبريز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۵/۱۴ ۱۰:۰۰
..... هركه از راه ميرسد اظهار نظر ميكند . اين اظهار نظرها و خودسري ها مملكت را به اين حال انداخته ، خدا به داد اين ملت مظلوم برسد . (360601)
۱۳۹۷/۰۵/۱۴ ۱۱:۲۰
جناب اقای ازغدی شعب ابیطالب ۳ سال بود نه ۴۰ سال شرف یه واژه انتزاعی که نیاز مند یه سری شرایطه که بخاطر تفکر شما و امثال شما که خودتان رو با شرف میدونید هنوز محقق نشده در حالیکه موعظه کردن و نصیحت کردن برایه امثال شما عادت شده و چون عادت کردید همیشه موعظه کنید هیچ موقع فکر نمی کنید . (360606)