به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۱۵۶۴۴۸

بهرام شفیع از تلویزیون رفت+تكذیب!

بهرام شفیع از تلویزیون رفت+تكذیب!
گروه ورزشی: بهرام شفیع، مجری «ورزش و مردم»، پس از ۴۰ سال از اجرای این برنامه، کناره‌گیری کرد. قرار است که به جای او چهره‌های جوان اجرای این برنامه را برعهده بگیرند.

بعد از حدود چند هفته که از حضور مجید زین‌العابدین به عنوان مدیر شبکه یک سیما می گذرد این شبکه در کنداکتور خود تغییراتی داده است که شامل جابه‏ جایی ساعت پخش پنج برنامه و اضافه ‏شدن چند برنامه جدید است. سریال «آرماندو»، «فرمول یک»، «حرف حساب»، مسابقه «دستپخت» و برنامه «اشعه ایکس» پنج برنامه جدیدی هستند که به کنداکتور این شبکه اضافه شده‏ اند و از ۱۳ تا ۲۰ مرداد به ترتیب روی آنتن خواهند آمد. دوره جدید برنامه «ورزش و مردم» نیز با حضور بهرام شفیع از جمعه آغاز شد که پس از یک فصل کوتاه، این مجری قدیمی تلویزیون پس از ۴۰ سال اجرای مداوم و پیوسته، با «ورزش و مردم» خداحافظی می‏ کند و برنامه ورزش و مردم با تغییر نسل در اجرا، با حال و هوای جدیدتر روی آنتن خواهد رفت. به گزارش روابط عمومی شبکه یک، در برنامه‌‏ریزی جدید این شبکه، بنا به درخواست‏ های مردمی برای جابه ‏جایی ساعت برخی برنامه ‏ها و همچنین باز شدن فضا برای برنامه‏ های جدید، ساعت پخش چهار برنامه نیز در کنداکتور جابجا شده است. «صبح بخیر ایران» از ساعت ۷:۳۰ به ساعت ۶:۳۰، «آفتاب شرقی» از ساعت ۱۲:۱۵ به ساعت ۱۱، «نسخه» از ساعت ۱۳:۳۰ به ساعت ۱۰:۳۰ و برنامه «خانواده» از ساعت ۱۰:۴۵ به ساعت ۱۲:۱۵ منتقل شدند.

تكمیلی!؛ تكذیب شد!
ساعتی پس از انتشار خبر فوق، امیراقبال شفیع، خبر مربوط به خداحافظی پدرش را تکذیب کرد!
به گزارش "ورزش سه"، برنامه ورزش و مردم که به تازگی دور جدید آن روی آنتن می‌رود، با مجری‌گری بهرام شفیع اجرا می‌شود. امروز اما خبری مبنی بر خداحافظی این مجری و گزارشگر باسابقه منتشر شد که واکنش امیر اقبال شفیع، فرزند او را در پی داشت. اقبال شفیع در این ارتباط به خبرنگار ما گفت: این شیطنت برخی از دوستان بود و برنامه همچنان طبق هماهنگی با اجرای بهرام شفیع پخش خواهد شد و آیتم‌های متنوع و جذابی نیز تا پایان سال برای آن در نظر گرفته‌ایم.