به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۱۵۶۵۰۲

مهاجم نیجریه‌ای مدنظر استقلالی‌ها

مهاجم نیجریه‌ای مدنظر استقلالی‌ها
گروه ورزشي: مهاجم مدنظر تیم فوتبال استقلال آمار خوبی در گلزنی نداشته است، اما از نظر فیزیکی در شرایط خوبی قرار دارد. الحاجی گرو، مهاجم نیجریه‌ای مدنظر تیم استقلال كه امروز (دوشنبه) به ایران آمد و قرار است پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی با آبی‌پوشان قرارداد امضا کند. سرشناس‌ترین تیمی که این بازیکن 24 ساله در آن حضور داشته، اوسترشوندس سوئد است، تیمی که سامان قدوس بازیکن ایرانی را در اختیار دارد.


گرو جزو بازیکنان فیزیکی است و کمتر به عنوان مهاجم نوک شناخته می‌شود. این بازیکن نیجریه‌ای طی فصل گذشته آمار درخشانی در گلزنی نداشته است و در 9 دیداری که در لیگ سوئد به میدان رفته، یک گل زده و یک پاس گل داده است. مجموع دقایق بازی او در لیگ سوئد 549 دقیقه است.
مهاجم نیجریه‌ای مدنظر استقلال در جام حذفی سوئد هم در سه دیدار به میدان رفت و سه گل زد و یک پاس گل داد. او در مرحله مقدماتی لیگ اروپا هم پنج بازی انجام داد، اما نه گلی زد و نه پاس گلی داد. گرو همچنین در لیگ اروپا در هفت دیدار به میدان رفت و موفق شد دو بار گلزنی کند. او مجموعاً در 24 بازی اوسترشوندس هزار و 415 دقیقه بازی کرد، چهار گل زد و یک پاس گل داد.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد که هدف شفر از جذب گرو بیشتر به عنوان بازیکنی بوده که بتواند حفظ توپ کرده و بازیکن نوک را در موقعیت قرار دهد. همان‌طور که در آمارها مشهود بود، او در امر گلزنی موفق نبوده است، اما چون فصل گذشته کسی مامه تیام مهاجم سنگالی را نمی‌شناخت و تبدیل به ستاره شد، همه منتظر هستند تا شاید گرو نیز در ترکیب استقلال بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.