به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۱۵۸۰۳
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:

کسی که برتعهدش‌خیانت‌کرده صلاحیت‌ندارد

گروه سياسي: عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره رای الهه راستگو عضو شورای مرکزی حزب کار به کاندیدای مورد حمایت صولگرایان برای شهرداری تهران گفت: برآیند رای شورای شهر تهران نشان از این دارد افرادی که به نام اصلاح طلبی در شورا حضور دارند، هر کدام که به تعهدی که در قالب اصلاح طلبی داده اند خیانت کردند، صلاحیت نمایندگی مردم را ندارند.
ژاله فرامرزیان در گفتگو با مهر، در واکنش به رای الهه راستگو به قالیباف در جریان انتخاب شهردار در شورای شهر تهران گفت: برآیند رای دیروز شورا نشان از این دارد افرادی که به نام اصلاح طلبی در شورا حضور دارند، هر کدام که به تعهدی که در قالب اصلاح طلبی داده اند خیانت کردند، صلاحیت نمایندگی مردم را ندارند. وی با بیان اینکه اگر تعهدهای اخلاقی مورد توجه قرارنگیرد نمي‌شود امیداوار بود که فعالیت سیاسی یک فرد صحیح و درست باشد، افزود: وقتی فردی که به تفکری اعتقاد دارد چه اصولگرا و چه اصلاح طلب و با آن جریان لابی مي‌کند تا درون لیست و فهرست انتخاباتی آنان قرار گیرد، اگر مخالف رای و مصلحت آن گروه حرکت کند اساسا انسان غیر اخلاقی است و این فرد از هر طیفی هم که باشد انسان غیر اخلاقی است و باید به صحت و درستی رفتار او شک کرد. عضو شورای مرکزی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاکید کرد: اگر فردی برای حضور در شورای شهر تهران مورد حمایت و ساپورت حزب اصلاح طلبی بوده و توسط آن حزب به جایگاه شوراها رسیده باشد و امروز بر خلاف خواسته حزب و گروه خود حرکت کند این حق برای آن حزب وجود دارد که نسبت به آن فرد اقدام کند.

ضد دیکتاتور
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۹:۰۴
خیلی دیکتاتور و خودخواه تشریف دارید
یعنی طرف خودش صاحب رای و دارای اختیار نیست. (124710)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۹:۱۹
این فرد باید ازطرف اصلاح طلبان شدید تنبیه شودو منزوی گردد...... (124712)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۳۲
بابا چقدر شماها بی انصافید .بهار کونت سوخته ها (124972)
تورج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۹:۲۵
خوش به حال اصلاحطلبان مثل اینکه نفرکم داشتند که اسم هر کسی تولیست گنجوندن حالا ببیند از امروز چند چندن (124716)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۲:۵۴
يه جور ديگه هم ميشه گفت! مدعيان دروغين اصولگرائي اينقدر بيچاره و زبون شدن که با جاسوسي و نفوذ در پايگاه مردمي اصلاح طلبان، ميخوان به منافعشون برسن!! دلم بحالتون ميسوزه بخدا. (124843)
ایوب
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۴۷
زمانی که شمشیر کذایی تایید صلاحیت سر شایستگان اصلاحات را می برد چاره جز اعتماد به اصلاح طلب نما های بی ریشه نیست. (124907)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۹:۳۳
حتما .در ضمن باید از شورا اخراج هم بشه.در ضمن باید برای درلیست قرار گرفتن از افراد تضمین گرفت هرچند هرچقدر تضمین بگیرید شهرداری بیشتر بهش میده. (124718)
گوران
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۹:۳۳
راهکار برخورد با این گونه خیانتکاری در شرایط کنونی چیست ؟آیا راهی وجود دارد که با این فرد برخورد شود ؟راهکار خروج این فرد از شورا چگونه است؟خواهشمند است راهکار قانونی را بیان کنید. (124719)
زهرا
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۹:۳۶
راستگو خیانت در امانت کردی و به رای ما مردم اصلاح طلب خیانت کردی و ما مردم اصلاح طلب با این که میدانستیم که مردم ملایر ازت بسیار ناراضی بودند وبا سو استفاده به مرخصی بسیار طولانی مدت رفتی و... حالا هر چه زودت رای ما مردم را پس بده و سریع استعفا بده که خیلی تو ذهن ما مردم خودتو خراب کردی .راستگو استعفا استعفا استعفا استعفا بده خیلی سریع (124721)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۹:۴۵
اگر تعهد های اخلاقی مورد توجه فرد نباشد .چگونه از او میتوان انتظار داشت که فعالیت سیاسی و اجتماعی صحیح در مجموعه خود داشته باشد .و هرگز و هرگز مورد اعتماد نخواهد بود. چه اصلاح طلب چه اصول گرا و هر نام دیگر .فقط به عنوان جاسوسی دو یا چند جانبه میتوان اینان را نامید. که به فکر مصامع دنیوی خویشند دگر هیچ. کسی شما را مجبور نمیکند به کرام گروه سیاسی بپیو ندید و علاقه نشان دهید اما عمل اینان خیانت در امانت به تمام اصلاح طلبان بوده است. عذر تقصیر بخواهید و به اصولگرایان بپیوندید. که لیاقت شما بیش ازین نیست. (124723)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۰:۰۹
منافقین درهمه زمانها ودر همه طیف ها وجود دارن، ولی اولین کسی که دراین بین متضرر میشن خودشون هستن. (124731)
سینا
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۰:۲۱
بیچاره مردمی که به اصلاح طلبان رای دادن اگه مردم میدونستن که اینا ایقدر تشنه قدرتن که تحمل یک شهردار موفق غیر ازخودشون رو ندارن به یکی ازاینا هم رای نمیدادن ننگ بر این اصلاحات (124733)
رحیم
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۰:۳۴
در رفتارهای گروهی و سازمانی نظر جمع بر نظر و دیدگاه شخصی تقدم دارد و اصولاً تشکیل شورا و مجمع ها بر اساس رای اکثریت است و ایشان با عملکرد خود عقل جمعی و لیست دادن در انتخاباتها را به سخره گرفته‏ اند و از نظر ایشان قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان به منظور اغفال مردم و تقدم داشتن رای شخصی بر رای گروهی بوده است و به بهانه هایی و توجیهاتی میخواهند پشت نام مردم قایم شوند. (124743)
وحید
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۰:۵۵
نماینده مردم باید به تشخیص عقلی خودش عمل کنه نه صرفاً به وابستگی حزبی شخص رای بده. (124758)
ایوب
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۵۴
حرف شما در صورتی صحیح است که ایشان بطور مستقل در انتخابات شرکت می کرد و رای می آورد یا حتی در شرایط موجود که با حضور در لیست اصلاح طلبان به شورای شهر راه پیدا کرده است قول رای به هاشمی را نمی داد! (124925)
محمد
France
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۰۵
وقتی حزبی میای بالا باید حزبی کار کنی اما درسته رای ایشون محترم اما شما اخلاق ایشون رو با یکی مثل دکتر ابتکار مقایسه کنید هر چند که قابل مقایسه نیست (124946)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۱:۳۱
حالا خود این راستگو چی میگه؟ (124771)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۱:۳۸
اصلاح طلبان باید در مورد کسانی که در لیست قرار میدهند هوشیار باشند در انتخابات سال 86شورای شهر کرمان درست بعد از ردصلاحیتها و فشار گسترده بر اصلاحات خانم زهرا لری در پاسخ به اینکه چطور ایندوره از لیست اصولگرایان سر در اورده با ذکر سستی و خیانتهای چپیها و شرحی از قانونگرایی و انقلابی بودن جریان راست اقدام خود رو توجیح کرد. (124783)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۲۵
عقلی؟
وقتی برادرش پیمانکار شهرداریست و ذینفع و وقتی شما تعهدی به ۱۵نفر دادی و نتونی بهش عمل کنی چه مصلحتی (124881)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۳۷
باید هم امثال خانم ابتکار و محسن هاشمی برای شورای شهر رد صلاحیت بشن و امثال خانم راستگو .... تایید بشن روزگار غریبی ست نازنین (124891)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۵۷
اگه تو کلمبیا بود ایشان را همان روز ترور میکردن.شانس اورده که تو ایرانه!!! (124934)
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۰۲
چه اصلاح طلب و چه اصولگرا اين نه اولين آنهاست و نه آخرين آنها تا فكر هست و دنيا و قدرت انتخاب اينگونه رفتارها وجود دار د چه صحيح وچه غلط (124939)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۰۴
طنز روزگار اینکه؛ اینهایی که این روزها از موضع اخلاق و مروت و مخالفت با دیکتاتوری حزبی(!) حامی الهه راستگو شده‌اند، همان‌هایی هستند که همین چند وقت پیش به شدت به علی‌اکبر ولایتی به دلیل عدم پایبندی به کار تشکیلاتی –در کنار نکشیدن به نفع قالیباف- حمله می کردند! و حتی از فحش هم دریغ نمی‌کردند...پناه بر خدا! (124942)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۳۸
ﺩﻧﻴﺎﻣﺎﻟﻲ ﭼﻲ ﺷﺪ. ﺑﻪ ﻫﺮ ﺩﻭ ﮔﻴﺮ ﺑﺪﻳﻦ (124983)