به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۱۵۸۶۲۷

ایمیل‌های یاهو در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی

گروه فناوری: صاحب خدمات ایمیل یاهو اعلام کرده ایمیل‌های تجاری مشتریان خود را بررسی می‌کند و در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی قرار می‌دهد.
ایمیل‌های یاهو در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی
صاحب خدمات ایمیل یاهو اعلام کرده ایمیل‌های تجاری مشتریان خود را بررسی می‌کند و در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی قرار می‌دهد. به گزارش وال استریت ژورنال، تحقیقات این نشریه نشان می‌دهد شرکت Oath، یکی از زیرمجموعه‌های وریزون و صاحب خدمات ایمیل AOL و یاهو، ایمیل‌های کاربران را برای رصد اطلاعات اسکن می‌کرده است.این اطلاعات در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی قرار می‌گرفته است. این شرکت هر گونه اطلاعاتی ایمیل‌های یاهو و AOL مانند رسید خرید یا تأییدیه پرواز را بررسی می‌کرد تا مشخص شود برای یک کاربر خاص چه محصولات یا خدماتی باید ارائه شود. یاهو بیش از یک دهه قبل رصد ایمیلی کاربران خود را آغاز کرده است. این شرکت از الگوریتم‌های مختلف برای بررسی ایمیل‌های تجاری در اینباکس کاربر استفاده می‌کند.این ایمیل‌ها بیشتر از خرده‌فروشان، خدمات انتشار ویدئو و غیره بوده است. البته این الگوریتم‌ها از بررسی هرگونه ایمیل‌های شخصی خودداری کرده است. یاهو ایمیل‌های کاربران را براساس ترجیحات مشتری دسته‌بندی می‌کند و در مرحله بعد کوکی‌های ردیابی را به رایانه کاربر ارسال می‌کند تا برندها بتوانند در تبلیغات آتی خود را نشان دهند.
مرجع : صبح نو
برچسب ها: ایمیل یاهو