به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۱۵۹۶۸۴

جدال دو شبکه بر سر سریال «مینو»!

گروه فرهنگ و هنر: سریال «مینو» با نام قبلی «آشوب» به کارگردانی امیرپوروزیری سردرگم شبکه های یک و سه است و هنوز زمان و شبکه پخش این سریال مشخص نشده است.
جدال دو شبکه بر سر سریال «مینو»!
 با وجود اینکه شنیده شده بود این مجموعه به دلیل مضمونی که دارد، قرار است در هفته دفاع مقدس روی آنتن شبکه یک برود، اما شنیده می شود که این سریال در راه شبکه یک و شبکه سه سردرگم شده و هنوز معاونت سیما تصمیم نهایی برای پخش این سریال نگرفته است.از آنجایی که شبکه سه مجموعه «دلدادگان» را تا پایان مهر روی آنتن دارد، پخش این سریال ۳۰ قسمتی را به پس از پخش «دلدادگان» موکول کرده و از طرفی شبکه یک هم سریال ۱۰ قسمتی «گروهان بلال» به کارگردانی عبدالرحمان شلیلیان را در نوبت پخش دارد. از این رو تکلیف پخش این سریال هنوز نامشخص است!«گروهان بلال» سریال ۱۰ قسمتی به کارگردانی عبدالرحمان شلیلیان و تهیه کنندگی عزیز علیزاده و در گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما تهیه شده است. فیلمنامه این سریال بر اساس خاطرات و طرحی از عبدالرحمن شلیلیان نوشته شده و داستان گروهانی را روایت می کند که همه نیروهای آن نوجوانان کم سن وسالی هستندکه می بایست تا پایان مأموریتشان در حوالی اهواز و عقبه گردان باقی بمانند ٬رحیم جوان جانبازی است که از سرناچاری و به سودای رفتن دوباره به خط مقدم مسئولیت این گروهان مهندسی رزمی را می پذیرد.

وحید رهبانی، شهرام قائدی، ایمان صفا، حسین توشه، سیدمهرداد ضیایی، محمد حاتمی، کاوه خداشناس، امیررضا دلاوری، ارژنگ امیرفضلی، محمدرضا کسرایی، علی نعمت الهی، محسن قصابیان، حمیدابراهیمی بازیگران این سریال هستند.از آنجایی که این مجموعه تولید شبکه یک است و در ۱۰ قسمت ساخته شده، احتمال پخش ان از همین شبکه در هفته دفاع مقدس قوی تر است. ضمن اینکه «مینو» سریال ۳۰ قسمتی است و ممکن است پس از «دلدادگان» از شبکه سه پخش شود و یا سهم شبکه دو شود. این هم از ان معضلاتی است که گریبان سریال های تلویزیونی را گرفته که شبکه و زمان پخش مشخصی ندارند و به نوعی سردرگم می شوند.
مرجع : بانی فیلم
برچسب ها: تلویزیون سریال