به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۱۵۹۹۳

جهانبازی: یک پنالتی برای استقلال نگرفتم

گروه ورزشی: داور دیدار استقلال و ذوب‌آهن گفت: با دیدن فیلم بازی متوجه شدم یک پنالتی برای استقلال نگرفتم، البته یک بازیکنانش را هم اخراج نکردم.
یدالله جهانبازی در مورد دریافت جایزه اخلاق پس از پایان بازی استقلال و ذوب‌آهن گفت: کسی با من صحبتی نکرد تا جایزه بگیرم. جایزه اخلاق را هم باید به کسانی بدهند که یک میلیارد دستمزد می‌گیرند و هیچ کاری هم نمی‌کنند. در آخر بازی مهدی رحمتی داشت با من صحبت می‌کرد که قلعه نویی آمد و به او گفت که چرا با داور حرف می‌زنی، به رختکن برو. وی در مورد اینکه این بازی را خوب قضاوت کرد یا نه گفت: فیلم بازی را دیدم، باید یک پنالتی برای استقلال می‌گرفتم اما کمک داور به من گفت که خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داده و به همین خاطر من پنالتی نگرفتم.

بنابراین یک پنالتی برای استقلال نگرفتم اما محمد مهدی نظری را هم باید اخراج می‌کردم که بازی را مدیریت کردم و کارت قرمز به او نشان ندادم. جهانبازی تصریح کرد: یک پنالتی هم برای ذوب آهن می‌گرفتم که این کار را هم نکردم، البته این مسئله را هم بعد از دیدن فیلم توجه شدم. تیموریان روی بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه خراب شد و به دلیل بی‌احتیاطی تیموریان می‌توانستم یک پنالتی برای ذوب آهن بگیرم. البته اینها نظر خودم است و نمی‌دانم نظر کارشناسان چیست. وی در مورد اینکه بازی سختی بود گفت: بازی تا دقیقه 70 که آن خطای پنالتی استقلال رخ نداده بود هیچ سختی نداشت اما بعد از ان بازی سخت شد.

داور بازی استقلال و ذوب آهن در مورد نقاب هاشم بیک‌زاده گفت: قبل از مسابقه نقاب او را به رختکن ما اوردند و آن را چک کردم، آن نقاب توسط هیات پزشکی تهران ساخته شده بود و جنس آن به گونه‌ای نبود که به بازیکنان آسیبی برساند به همین دلیل اجازه دادم که با آن نقاب بازی کند.
مرجع : فوتبال ایران

بيژن
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۱۷:۵۵
اينكه گفته يك پنالتي هم براي ذوب نگرفته پس چرا تيتر را اينجوري زديد ؟ استقلالي هستيد ؟ (126990)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۱۹:۰۴
دوستمان راست میگوید تیتر باید این باشد"یک پنالتی برای استقلال و یک پنالتی برای ذوب آهن نگرفتم" تازه باید دید پنالتی ذوب آهن زودتر بوده یا استقلال. (127076)
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۱۸:۲۳
بخند (127022)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۱۸:۴۲
اگر اون پنالتی را میگرفتی نیازی هم به اخراج نظری نداشتی تازه تا آنجائیکه ما بازی را دیدم باید عشوری اخراج میشد. متاسفم برای نونی که میبری برای زن و بچه ات.از اول فصل هم بر علیه استقلا ل قضاوت شده (127051)
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۲۰:۵۲
شما شدین معیار نون حلال و دین وایمان داوران و بازیکنان. دین را هم دستاویز قرار میدین. دست بردارین از این مسخره بازی هاتون. (127146)