به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۱۵۹۹۵

کان: دوران‌‌طلایی‌‌بارسا به پایان رسیده است

گروه ورزشی: دروازه‌بان پیشین بایرن مونیخ اعلام کرد دوران طلایی بارسلونا به پایان رسیده است.
کان: دوران‌‌طلایی‌‌بارسا به پایان رسیده است
بارسلونا زیر نظر جوزپه گواردیولا موفق شد سه بار در لالیگا، دو بار در لیگ قهرمانان اروپا و دو بار هم در کوپا دل ری به عنوان قهرمانی رسید. این مربی اسپانیایی اکنون هدایت بایرن مونیخ آلمان را به دست دارد. به همین دلیل اولیور کان، دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ بر این باور است که دوران طلایی بارسلونا به پایان رسیده و اکنون نوبت بایرن است که بهترین دوران خود را سپری کند. کان در این مورد به TV Movie گفت: بر این باورم که روزهای طلایی بارسلونا پایان یافته است. دیگر تیمی در اروپا وجود ندارد که تیم‌های آلمانی بخواهند از آنها بترسند. عناصر موفقیت بایرن مونیخ با ورود ایده‌های جدید تغییر کرده است. بازیکنان بسیار خوبی در این تیم حضور دارند که می‌توانند برای موفقیت دوباره بارسلونا بسیار عالی باشند.

پویول: روزهای خوبی در انتظارم است
کاپیتان بارسلونا در صفحه اختصاصی خود در توییتر نوشت به زودی به میادین بازمی‌گردد. در حالی که کاپیتان کارلس پویول مدت‌ها است که به دلیل آسیب دیدگی از ترکیب بارسلونا دور مانده، پس از شرکت در جلسه تمرینی این تیم در مرز آمادگی برای بازگشت به ترکیب تیم قرار گرفته است. پویول پس از حضور در تمرین‌ باسلونا در صفحه اختصاصی توییتر خود نوشت: نزدیک است به ترکیب تیم بازگردم. بسیار خوشحالم. روزهای خوبی در انتظارم است. پویول چند ماه پیش برای برداشتن کیست زانوی راست خود تحت عمل جراحی قرار گرفت. او تاکنون چهار ماه ریکاوری را سپری کرده است در حالی که تصور می‌شد می‌تواند در تمرین‌های پیش فصل به همراه سایر بازیکنان تمرین کند. خبر بازگشت پویول می‌تواند خبری بسیار عالی برای جراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی و جدید بارسلونا باشد. بارسلونا در طول تابستان به دنبال جذب یک مدافع میانی بود که در این زمینه موفق عمل نکرد.

کرویف: دوست دارم آژاکس بر بارسلونا غلبه کند
اسطوره فوتبال هلند گفت:‌ به نیوکمپ نمی‌روم و دوست دارم آژاکس بر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا غلبه کند.  یوهان کرویف در فاصله چند روز به دیدار هفته آینده آژاکس در نیوکمپ مقابل بارسا نظرش را بیان کرد. وی گفت: دوست دارم آژاکس مقابل بارسا برنده شود. کرویف که در دوران جوانی ابتدا در آژاکس درخشید و بعد بازیکن خوشنامی برای بارسا شد، افزود: در این نبرد از آژاکس حمایت می‌کنم. با روسل رئیس بارسا یکسری اختلافات دارم. از این رو تا مادامیکه او آنجا است، به ورزشگاه نیوکمپ نخواهم رفت.

اينيستا پيشنهاد تمديد قرارداد بارسا را رد کرد
هافبک ملي پوش بارسلونا پيشنهاد تمديد قرارداد اين تيم را رد کرد. در برنامه La Gradería که از ايستگاه راديويي Cadena SER پخش مي‌شد اعلام شد آندرس اينيستا نخستين پيشنهاد تمديد قراردادي را که سران بارسلونا به اين بازيکن ارائه کرده‌اند را رد کرده است.  در اين خبر به نقل از اينيستا اعلام شده براي اين بازيکن فرقي نمي‌‌کند که بخواهد در اين تيم بهترين دستمزد را بگيرد يا دومين و سومين بازيکن پر درآمد اين تيم باشد اما پيشنهاد ارائه شده فاصله بسيار زيادي با پارامترهاي وي دارد. اينيستا از ارائه اين پيشنهاد توسط سران تيم کاتالاني تشکر و اعلام کرد براي پرداختن به اين موضوع نيازمند زمان است.