به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۱۶۰۴۰۱
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

در حادثه تروریستی اهواز، ضعف‌های امنیتی وجود داشته است

گروه سیاسی: حشمت الله فلاحت پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در اهواز گفت: ضعف‌های امنیتی وجود داشته است که تروریست ها توانستند دست به چنین اقدامی بزنند.
در حادثه تروریستی اهواز، ضعف‌های امنیتی وجود داشته است
نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس ادامه داد:  نباید به هیچ وجه چند نفر مسلح  در هشت یا ده متری جایگاه حضور پیدا می‌کردند و عده ای بیگناه را به رگبار می‌بستند.  این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: ایران کشوری است که همایش‌هایش مردمی است و در پادگان برگزار نمی شود. در دفاع مقدس نیروهای مردمی با نیروهای نظامی پیروز شدند و به همین دلیل مانور آن در خیابان و با حضور مردم برگزار می شود، بنابراین باید تشریفات و پروتکل خاصی در حوزه امنیت برای برگزاری اینگونه مراسم داشته باشیم.

فلاحت پیشه بیان کرد: باید پشت جایگاه برگزاری مراسم  پادگان بعد خیابان و بعد پارکی باشد که مورد تفتیش و بازبینی لازم قرار نگرفته است و از داخل همین پارک این اقدام انجام شده است موضوعی است که باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد. رئیس کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: مسئولیت عملی و عملیاتی برگزاری هرگونه همایشی باید مشخصا در اختیار دستگاه خاص و پاسخگو باشد متاسفانه در این حوزه ما ضعف داریم و از همین خلا است که این مسائل پیش می آید.
مرجع : عصر ایران