به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۱۶۱۱۸۲

اضافه شدن ایموجی جدید در iOS ۱۲.۱

گروه فناوری: اپل اعلام کرد که بیش از 70 ایموجی جدید را در iOS 12.1 منتشر خواهد کرد که می توان به شخصیت هایی با مدل موهای مختلف، حیوانات بیشتر، تجهیزات مرتبط با ورزش و حتی خوراکی ها اشاره کرد.
 این شرکت در ماه جولای پیش بینی کرد که برخی از این ایموجی ها شامل یک کانگورو، یک خرچنگ، یک کیک کوچک و یک انبه و حتی برخی از ابرقهرمانان خواهد بود.
بیش از ۷۰ ایموجی جدید در iOS ۱۲.۱ اضافه خواهد شد
همانطور که گفتیم شخصیت ها نیز با رنگ ها و مدل موهای مختلف قرمز، خاکستری، فرفری و حتی کچل ارائه خواهند شد و در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. از دیگر ایموجی ها می توان به قطب نما، لباس های ورزشی مختلف، اسکیت برد، حیواناتی مثل لاما، پشه، راکون و قوچ اشاره کرد. در دسته بندی غذا نیز شاهد ایموجی های جدیدی مانند نمک، نمکدان و کاهو خواهیم بود.
بیش از ۷۰ ایموجی جدید در iOS ۱۲.۱ اضافه خواهد شد
اپل قصد دارد تا سال آینده ایموجی های مربوط به معلولیت افراد را منتشر کند. فعلا این ایموجی های جدید در نسخه ی جدید iOS یعنی iOS 12.1 در دسترس قرار خواهد گرفت و به زودی در سیستم عامل مک و WatchOS نیز قابل استفاده خواهد بود. به نظر می رسد که ارائه ی ایموجی ها برای کاربران بسیار جذاب و هیجان انگیز و نظر بسیاری از کاربران به ایموجی ها در هربار بروزرسانی جلب خواهد شد.
مرجع : برترین ها
برچسب ها: ایموجی اپل