کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده‌ناجا: انتخابات‌92 سبب انسجام داخلی شد

برخی‌ها فشار آوردند که مانع جشن انتخابات شویم

24 شهريور 1392 ساعت 17:41

گروه سياسي: فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به برگزاری جشن پیروزی بعد از انتخابات گفت: برخی‌ها در آن زمان به ما فشار می‌آوردند که مانع از برگزاری جشن انتخابات شویم اما ما می‌گفتیم ما از خوشحالی مردم خوشحال هستیم، چرا نباید برای خلق حماسه سیاسی، مردم جشن بگیرند؟


به گزارش فارس، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در دیدار با رؤسای پلیس امنیت عمومی کشور با اشاره به اینکه وظیفه پلیس امنیت رصد و پیش‌بینی اوضاع کشور است، گفت: در اواخر دولت قبلی مسئولان دولت قاطعانه اعلام کردند که وضعیت ذخیره اقلام اساسی مناسب است و ما تا 6 ماه کشور دچار مشکل نخواهد شد. وی ادامه داد: اما گزارش‌های پلیس امنیت نشان داد که آنها دروغ می‌گویند و وضعیت اقلام در برخی موارد 2 یا 3 ماه است. پلیس امنیت این موضوع را به دولت جدید گزارش داد و آنها در جلسات مشترک خود با دولت قبلی موانع و مشکلات مربوطه را برطرف کردند و کشور از بحران نجات یافت. خدارا شکر انتخابات 92 پیروزی بزرگی برای ملت بوجود آورد و سبب انسجام داخلی شد.

فرمانده ناجا تأکید کرد: بعد از حوادث سال 88، دو دستگی‌هایی در کشور بوجود آمده بود که بعد از برگزاری انتخابات و انتخاب روحانی بعنوان رئیس جمهور، این دو دستگی‌ها از بین رفت و اکنون کسانی که به حاشیه رانده شده‌اند نیز می‌توانند به نظام خدمت کنند. احمدی مقدم با بیان اینکه کسانی زمانی به همراهی با دشمنان و ضد نظام بودن محکوم شدند اما بعد از انتخابات آنها قسم می‌خورند که پایبند به نظام هستند و پیرو ولایت فقیه. وی با اشاره به برگزاری جشن پیروزی بعد از انتخابات گفت: برخی‌ها در آن زمان به ما فشار می‌آوردند که مانع از برگزاری جشن انتخابات شویم اما ما می‌گفتیم که ما از خوشحالی مردم خوشحال هستیم، چرا نباید برای خلق حماسه سیاسی، مردم جشن بگیرند. احمدی مقدم ادامه داد: ما در آن زمان اولین تبریک را به دولت گفتیم و دولت نیز از ناجا به صورت رسانه‌ای و رسمی تشکر کرد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه سیاست نیروی انتظامی همراهی و همکاری با تمام جناح‌های سیاسی است، گفت: برای ما فرق نمی‌کند که دولت از چه جناح سیاسی باشد، ما رویکرد جناحی و حزبی نداریم و به دنبال برقراری امنیت در کشور هستیم. فرمانده ناجا افزود: اگر امنیت در کشور برقرار باشد و چرخ اقتصاد بخوبی بچرخد جرم و جنایت در جامعه کم می‌شود و ما نیز به دنبال کم شدن جرم و جنایت در جامعه هستیم.


کد مطلب: 16147

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/16147/برخی-ها-فشار-آوردند-مانع-جشن-انتخابات-شویم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir