به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۱۶۱۹۲
سرپرست باشگاه سپاهان تا فردا انتخاب می‌شود

سپاهان؛استعفاي‌رحيمي، چراغ سبزبه‌جباری

گروه ورزشی: رییس هیات‌مدیره باشگاه سپاهان با بیان اینکه محمدرضا ساکت جزو گزینه‌های مدیرعاملی این باشگاه نیست، گفت: 4 گزینه برای مدیرعاملی داریم که بعضی از آنها از اهالی ورزش هستند.
سپاهان؛استعفاي‌رحيمي، چراغ سبزبه‌جباری
ترابیان با تایید موافقت هیات‌مدیره باشگاه سپاهان با استعفای رحیمی از مدیرعاملی این باشگاه گفت: هیات‌مدیره از زحمات فراوانی که علیرضا رحیمی در این دو سال برای سپاهان کشید، تشکر می‌کند. همین طور از او تشکر ویژه‌ای داریم؛ به خاطر اینکه درخواست هیات مدیره برای ماندن و بستن تیم را در سال جاری قبول کرد. رحیمی پیش از این دو مرتبه استعفای کتبی داده بود و با توجه به این که قراردادش در تاریخ یکم مردادماه تمام می‌شد، این بار جدی‌تر درخواستش را مطرح کرد و اصرار داشت به خاطر فشاری که در این دو سال متحمل شده و واقعا خسته است مسئولیت را تحویل بدهد. هیات مدیره از او خواست تیم فوتبال سپاهان را ببندد و بعد از آن با درخواستش موافقت می‌کنیم.

رییس هیات مدیره سپاهان در پاسخ به اینکه آیا تابش معاون رحیمی فعلا هدایت باشگاه را بر عهده دارد، گفت: ما سرپرست باشگاه را ظرف امروز یا فردا انتخاب می‌کنیم تا پس از آن پروسه بررسی گزینه‌ها برای انتخاب مدیرعامل انجام شود. ترابیان در پاسخ به اینکه آیا محمدرضا ساکت گزینه نخست مدیرعاملی سپاهان است، گفت: خیر، ساکت جزو گزینه‌های ما نیست اما چهار گزینه داریم که آنها را بررسی خواهیم کرد. در میان این گزینه‌ها از اهالی ورزش هم وجود دارد.

ترابیان با بیان اینکه جباری، محترمانه از سپاهان جدا شد اما در عین حال می‌تواند نیم‌فصل به این تیم برگردد، گفت: جباری در جلسه هیات‌مدیره باشگاه حاضر و میان هر دو طرف صحبت‌های خوبی رد و بدل شد. او واقعا با سپاهان مشکل نداشت و بحث مسائل شخصی‌اش را مطرح کرد. نهایتا قرار شد پولی را که از باشگاه گرفته برگرداند و به طور رسمی از تیم ما جدا شود. با این حال برای جایگزینی وی در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر اقدام می‌کنیم و تا آن زمان اگر تصمیم گرفت به سپاهان برگردد، از نظر ما مشکلی نیست و می‌توانیم از نیم‌فصل مجددا در خدمت او باشیم.

رییس هیات مدیره باشگاه سپاهان در پاسخ به اینکه مگر کرانچار با حضور جباری در سپاهان مخالفت نکرده، به ایسنا گفت: کرانچار موضوع جباری را کاملا به هیات مدیره واگذار کرد و اعلام کرد مشکلی با بازگشت جباری به تیم ندارد. از این رو چون جباری به خاطر مشکلات شخصی از تیم جدا می‌شود، به او گفتیم که می‌تواند نیم‌فصل دوباره به سپاهان برگردد و از حضورش استقبال می‌کنیم.

ترابیان با بیان این که محرم نویدکیا و سوکای از نیم‌فصل با سپاهان خواهند بود، گفت: این دو بازیکن مصدوم تا نیم‌فصل آماده می‌شوند. همین‌طور مصدومیت‌های یعقوب کریمی و آرش افشین که با مشکلاتی مواجه شده بودند هم کاملا برطرف می‌شود و تیم خوب و کاملی را خواهیم داشت.
ترابیان در پایان خطاب به برخی رسانه‌ها گفت:‌ از تمامی رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب می‌خواهم که از شایعه‌پردازی بپرهیزند و اخبار باشگاه سپاهان را از منابع رسمی جویا شوند.
مرجع : ایسنا

۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۶:۴۳
رحیمی از بهترین مدیران فوتبالی در ایران است. باید علت استعفا را از او جویا شد. و در هر صورت محمد رضا ساکت بهترین جانشین برای او از نظر هواداران سپاهان است. (128996)